טימברלייק פצוע, המעריצים זועמים

דקות לפני פתיחת הדלתות להופעה שלו בניו ג'רזי, ג'סטין טימברלייק ביטל את המופע בעקבות פציעה מסתורית, והותיר מעריצים זועמים מאחור

ג'סטין טימברלייק. צילום: EPA/PETER FOLEY

ג'סטין טימברלייק ביטל את ההופעה ברגע האחרון – והמעריצים לא שותקים.

שוב ביטול של הרגע האחרון, ושוב המעריצים מאוכזבים. ג'סטין טימברלייק, אייקון הפופ בן ה-43, נאלץ לבטל את ההופעה שלו בניו ג'רזי במפתיע. דקות לפני פתיחת הדלתות למופע בפרודנשל סנטר בניוארק אמש (שלישי), נמסר שטימברלייק סובל מפציעה שמונעת ממנו לעלות לבמה. המעריצים, שהגיעו למופע במסגרת סיבוב ההופעות Forget Tomorrow, לא הסתירו את הזעם שלהם.

"אתם רציניים? 30 דקות לפני שפותחים את הדלתות?", כתבה מעריצה כועסת בטוויטר, כמו רבים שהציפו את הרשתות החברתיות בתגובות זועמות על הביטול, שנחשף לראשונה על ידי הניו יורק פוסט.

ג'סטין טימברלייק בבית המשפט בניו יורק, ספטמבר 2024, צילום: EPA/T E MCMORROW / POOL

פוסט עם לב שבור

באינסטגרם שלו, טימברלייק הסביר בפשטות: "אני פצוע, וזה מונע ממני להופיע. אני כל כך מאוכזב שלא אוכל לראות אתכם, אבל אני עובד על תאריך חדש בהקדם. אני מבטיח לפצות אתכם ולתת לכם את המופע שמגיע לכם". הוא הוסיף אימוג'י של לב שבור, כאילו זה ירגיע את המעריצים המאוכזבים. 

מקורבים מדווחים שהפציעה המסתורית של טימברלייק קשורה לקרסול, אבל אף אחד לא מדבר על מה בדיוק קרה לו. כמה שעות לפני ההודעה הדרמטית, טימברלייק עוד שיתף וידאו שלו רוקד עם ג'ימי קימל – בהחלט לא נראה כמו מישהו שעומד לבטל הופעה.

הפציעה מול הפיאסקו – הטור נמשך?

למרות ההפסד הכואב (תרתי משמע) של המעריצים בניו ג'רזי, הופעות נוספות בסיבוב ההופעות צפויות להתקיים כרגיל, עם המופע הבא בפילדלפיה ב-11 באוקטובר. הוא ימשיך לוושינגטון ב-13 באוקטובר ולטורונטו להופעה כפולה ב-17 ו-18 באוקטובר. אבל המעריצים בנוארק עדיין מחכים לתאריך חדש.

נושאים חמים