קארדי בי: ניתוח בישבן, בזמן ההריון

הראפרית חשפה באינסטגרם שעברה בינואר ניתוח להסרת הזרקות סיליקון מהישבן, בלי לדעת שהיא בהריון

קארדי בי בשבוע האופנה בפריז, בספטמבר. צילום: AFP

קארדי בי עברה ניתוח להסרת הזרקות סיליקון מהישבן - בלי לדעת שהיא בהריון. הרפארית סיפרה בלייב באינסטגרם על כך שעברה בינואר האחרון ניתוח להוצאת החומרים מהישבן יחד עם הסרת פיברוזיס (רקמת צלקת) שנגרם לה בשל ההזרקות.

במרץ, כשהיא גילתה שהיא בהריון, הרופאה של קארדי הפתיעה אותה כשאמרה שהיא כבר בשבוע 17-18 - מה שאומר שהיתה בהריון בזמן הניתוח. מבחינת קארדי מדובר בטוויסט בעלילה: היא היתה בטוחה שההריון התחיל בפברואר, בחגיגות יום האהבה עם בן הזוג לשעבר אופסט - אבל מסתבר שהלילה המכריע היה בכלל בסילבסטר. עד אז היא היתה בטוחה שלא קיבלה מחזור בגלל ההשפעה של הניתוח.

הפחד הגדול: השלכות הניתוח על התינוקת

קארדי בי סיפרה שהיא הבינה שהיא שוב בהריון כשקמה בבוקר והרגישה טעם נחושת בפה. לאחרונה היא גם דיברה על שגרת האימונים החדשה שלה לאחר הלידה, שמורכבת רק מאימוני קרדיו, ונועדה לשמור על הכושר כמו גם לסייע במניעת דיכאון אחרי לידה.

כשהבינה שהיתה בהריון בזמן הניתוח, קארדי פחדה מאוד - האם הניתוח, שבו הוצאו חומרים מסוכנים, עלול להשפיע על התינוקת שלה? למרבה המזל, היא ילדה את בתה ללא כל סיבוכים בספטמבר והפכה אם לשלושה. החדשות המשמחות הגיעו זמן קצר לאחר שהודיעה באופן רשמי שהיא והבעל אופסט נפרדים.

קארדי בי בשבוע האופנה בפריז, בספטמבר, צילום: Getty Images for Balmain

ההזרקות - סכנת מוות

קארדי בי חשפה בסוף 2022 כי 95% מהחומרים שהוזרקו הוסרו מהישבן שלה באוגוסט של אותה שנה. היא סיפרה בעבר למגזין GQ שקיבלה את זריקות הסיליקון ב-2014 במרתף תמורת 800 דולר.

חשיפתה של קארדי על הניתוחים, כמו גם ההזרקות שעברה בעבר, מעלה שאלה קריטית על הבטיחות של הליך מהסוג הזה. ב-2017, ה-FDA הזהיר מפני הסכנות בזריקות סיליקון לעיצוב הגוף, תהליך שעלול לגרום לסיבוכים רציניים ואפילו למוות.

נושאים חמים