ומי לא בא? סוויפט נעלמה מהיציע

טיילור סוויפט דילגה על משחקי הפוטבול האחרונים של הבויפרנד, שחקן הפוטבול טראוויס קלסי. ברקע: משחק בינוני מצדו - והאשמות שהיא מסיחה את דעתו

טיילור סוויפט במשחק בתחילת העונה. צילום: USA TODAY Sports via Reuters Con

לאן נעלמה טיילור סוויפט? אחרי שהגיעה לעודד את החבר שלה בשני המשחקים הראשונים של עונת ה-NFL, סוויפט, הזמרת והאייקון, לא נצפתה ביציעים.

סוויפט נמצאת בזוגיות בשנה האחרונה עם שחקן הפוטבול טראוויס קלסי, שמשחק עבור קבוצת הקנזס סיטי צ'יפס. שני המשחקים הראשונים של הצ'יפס בעונה היו משחקים ביתיים, באיצטדיון בקנזס. סוויפט נכחה בהם והתקשורת חגגה - אבל במשחקים הבאים, שני משחקי חוץ שנערכו באטלנטה ובלוס אנג'לס, אף אחד לא ראה אותה.

"ללכת למשחק באטלנטה לא היה אפשרי כי היא קבעה עם כמה חברים כמו ג'יג'י חדיד, שאיתה בילתה בסוף השבוע, וחברים אחרים שהיא לא ראתה זמן מה", מסר מקור ל"סאן" האמריקאי על היעדרותה של כוכב הפופ. "היא רצתה לבלות איתם לפני שתחזור לסיבוב ההופעות בקרוב. אבל היא מתכננת לחזור למשחק הבא כדי לתמוך בטראוויס". אבל גם במשחק הבא בלוס אנג'לס לא נרשמה הופעה מצדה.

סוויפט וקלסי. איפה את? לא רואים אותך, צילום: AFP

"שיחקתי כמו זבל"

קלסי מנסה לעשות היסטוריה בעונה הזו ולזכות בסופרבול השלישי שלו ברציפות. בינתיים, הקבוצה שלו רושמת רצף ניצחונות - אבל הוא עצמו סופג ביקורת על הביצועים שלו במגרש. הוא עצמו הודה שהוא "שיחק כמו זבל" באחד המשחקים.

אוהדי NFL רבים מאשימים את טיילור סוויפט בכך שהיא "מסיחה את דעתו" של קלסי, בדיוק כפי שהאשימו אותה בעונה שעברה. זאת שהסתיימה בזכייה בסופרבול.

האם סוויפט נמנעה מלהגיע למשחק בגלל ההאשמות? בגלל שלא רצתה להסיח את הדעת? זאת אפשרות. עוד אפשרות - סיבוב ההופעות שלה עתיד להתחדש במיאמי ב-18 באוקטובר, כך שיש מצב טוב שהיא מתמקדת בחזרות ונמנעת מטיסות מיותרות.

מעבר לזה, כל פעם שסוויפט מגיעה למשחק, זה מיד גורר תשומת לב רצינית - מה שדורש גם אקסטרה אבטחה. זה גם יכול להיות פקטור. כך או כך, המשחק הבא יתקיים באוקטובר בקנזס. האם היא תגיע?

נושאים חמים