תאוריית קשר: את מי ביונסה רצחה?!

ברוח הדרמה המטורפת של פאף דאדי, הוליווד לא רגועה. והפעם: תאוריית הקונספירציה המטורפת סביב קווין בי והמסע שלה לתהילה. עדן סניגו מספרת

ביונסה בהופעה. צילום: Getty Images

בימים האחרונים מסתובבת תאוריות קונפירציה חדשה שמסעירה את האינטרנט על כך שביונסה מאויימת מזמרות צעירות ומצליחות וביחד עם ג׳יי-זי שולחת אנשים לחסל אותן. צפו:

תאוריית הקשר: את מי ביונסה רצחה?! | עדן סניאגו על תאוריית הקונספירציה שמטריפה את הרשת

מה הקשר?

לפי התיאוריה ביונסה וג'יי-זי קשרו קשר יחד עם שון קומבס (פאף דאדי) והשלושה היו מעורבים במותה של הזמרת אליה, שנפטרה ב-2001 בתאונת מסוק, כדי שלא תהיה לביונסה תחרות.

שון קומבס, ב-2018, צילום: איי.אף.פי.

ההוכחה שלהם? שיר של ג'יי קול מלפני עשור שבו הוא מדבר על המוות של אלייה ואז שר- '״She Knows״, מה שנשמע כמו שם משפחתה של קווין בי - Knowles.

ביונסה וג'יי-זי, צילום: Getty Images

אבל כשאליה מתה, ביונסה עוד הייתה חלק מדסטניז צ'יילד, ולא ראו אותן ״כמתחרות״, הן עשו דברים שונים לגמרי.

אליה. נהרגה בתאונה מסתורית,

אחרי התקרית הידועה בטקס ה-VMA בה קניה ווסט עלה לבמה, התפרץ לנאום הזכייה של טיילור סוויפט כשזו זכתה בפרס וטען שביונסה היתה אמורה לזכות בו, היו כאלה שאמרו כי ווסט ניסה להגיד על סוויפט, שלא תקנא ותרצה ״לחסל״ אותה גם. אותם אנשים אפילו קוראים לו גאון. אז למה הוא המשיך לתקוף את טיילור גם אחרי הטקס? נקודה למחשבה.

קניה ווסט מתפרץ לבמה בטקס ה-VMA, צילום: מתוך MTV

כשאדל קיבלה את פרס אלבום השנה בטקס הגראמי 2017, אותם אנשים הבקיאים בתאוריה, אמרו שבנאום היא נראית מאוד מפוחדת, אומרת שלביונסה הגיע הפרס יותר ממנה וחוששת שהיא תבוא גם אחריה. אבל בפועל? אדל שנים מדברת על כמה ביונסה הזמרת האהובה עליה וכמה היא מעריכה אותה.         

אדל, צילום: רויטרס

בחזרה למציאות, מאז התפוצצות פרשיית דידי, לקווין בי ירדו כ-4 מיליון עוקבים באינסטגרם. אז במקום להתמקד בתיאוריות קונספירציה, אולי כדאי להתרכז באדם שבאמת נחקר ועומד בפני משפט רציני וזה דידי.

שון "פאף דדי" קומבס, צילום: AP

מה אתם חושבים, יש בסיס לתאוריה?

נושאים חמים