קשר מסוכן: דידי וג'סטין ביבר

צפו: הסיפור של דידי (שון קומבס) עובר מצמרת תעשיית הבידור לתחתית - עם כתב אישום כבד ומעצר בניו יורק, השאלה שכולם שואלים: מי עוד ייפול יחד איתו? סיכום ביניים

איתי מרשל על פרשת דידי

שון "דידי" קומבס מצא את עצמו החודש במרכזו של כתב אישום מטלטל – עם האשמות חמורות של סחר בבני אדם, עבירות מין וקשירת קשר לפשע מאורגן. לא רק הקריירה שלו על הפרק, אלא גם חיים של אחרים – כמו ג'סטין ביבר, ששיתוף הפעולה ביניהם הפך למוקד עניין אחרי שצף מחדש סרטון בעייתי.

הקריירה המפוארת בסכנה

המעצר של דידי ב-16 בספטמבר 2024 בניו יורק על רקע האשמות חמורות, מציב את כוכב המוזיקה האמריקאי בפני מה שנראה כנקודת אל-חזור. אחרי כמעט שלושים שנה בצמרת תעשיית הבידור, בהן זכה ב-3 פרסי גראמי ובנה אימפריה כלכלית ומוזיקלית, נראה שהכל קורס.

עם ההיסטוריה העשירה שלו – ממסיבות ה-"White Party" המפורסמות של שנות ה-2000 ועד שיתופי פעולה מוזיקליים נוצצים – הקריירה של דידי תמיד נעטפה בזוהר. מי לא היה שם? ליאונרדו דיקפריו, ביונסה, ג'יי לו, ואפילו קים קרדשיאן. אבל מאחורי הקלעים התגלו לא פעם בעיות משפטיות ושערוריות שהלכו ותפסו תאוצה עם השנים.

האקסית חושפת הכול

נקודת המפנה האמיתית החלה בנובמבר 2023, כאשר קאסי ונטורה, הזמרת והאקסית של דידי, פתחה תיבת פנדורה והגישה תביעה על התעללות פיזית ומינית מתמשכת. זה היה רק קצה הקרחון. במאי 2024, סרטון אבטחה שדלף לרשתות החברתיות חשף את דידי תוקף אותה, ושרשרת האירועים התגלגלה במהירות - עם פשיטות משטרתיות על בתיו והחשיפה של פרטים מזעזעים כמו סמים, כלי נשק, ושימוש לכאורה בסחיטה מינית.

ביבר מוחק את העבר

ג'סטין ביבר, צילום: צילום: אי.פי

אבל הסיפור של דידי לא נשאר רק בתחומו. ג'סטין ביבר, אחד הכוכבים שהשתתפו לאחרונה באלבומו האחרון של קומבס, מחק כל זכר לשיתוף הפעולה ביניהם מהרשתות החברתיות. סרטון ישן שהופיע מחדש מציג את דידי מתייחס באופן מטריד לביבר בן ה-15 – כשאמר שהוא שומר עליו ל-48 שעות ושהם "ישתוללו ביחד". היום, כשביבר בונה חיים שקטים ומאושרים לצד אשתו ובנם, השאלה שנשאלת: מה באמת קרה מאחורי הקלעים כשהוא היה נער?

אנחנו נמשיך לעקוב.

נושאים חמים