גל גדות בפריז עם אנה ווינטור

צפו: גל גדות יושבת ליד אנה ווינטור, רותם סלע מפתיעה בלוק קשוח, ולירון ויצמן מגלה את הסטייל המושלם. שבוע האופנה בפריז הפך למסיבה של חבורת הנשים הכי חמות בארץ!

שגיא לירן עף על גל גדות בשבוע האופנה של פריז

גל גדות, לירון ויצמן, רותם סלע, מיטל וינברג הדר ויעל גולדמן כבשו את שורת ה-VIP בתצוגת האופנה של בית האופנה לואווה בשבוע האופנה בפריז, יחד עם שמות כמו דניאל קרייג, אמרטה, ופארל. על המסלול? קולקציה מהפנטת עם חישוקים עתידניים, פרחים ועור – אבל אנחנו כאן כדי לדבר על מי ישבה ליד מי ומה הן לבשו.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Gal Gadot (@‏‎gal_gadot)‎‏

גל גדות מקבלת מקום של כבוד ליד אנה ווינטור

בשורה הראשונה בתצוגה של לואווה, גל גדות קיבלה את המקום הנחשק ליד מלכת האופנה בעצמה – אנה ווינטור. קרוב אליה ישבו גם שמות גדולים כמו השחקן דניאל קרייג והזמר/ארט דיירקטור של לואי ויטון, פארל וויליאמס. 

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Rotem Sela‎‏ (@‏‎rotemsela1‎‏)‎‏

רותם סלע מפתיעה בטוטאל לוק שחור

בזמן שגל עשתה כבוד בפריז, רותם סלע הדהימה בלוק לגמרי אחר. היא נצפתה עם מכנסיים רחבים מבית לואווה וטופ של ג׳יל סנדר – טוטאל לוק שחור ואפלולי שמכניס לה קצת קשיחות שאולי לא ציפינו ממנה, אבל לגמרי מתאים לה. 

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Liron Weizman‎‏ (@‏‎lironweizman‎‏)‎‏

לירון ויצמן גונבת את ההצגה עם שמלה של ולנטינו

לירון ויצמן אולי הגיעה לראות את התצוגה, אבל בפועל היא עשתה תצוגה בעצמה. השמלה של ולנטינו רק מראה שעם ניסיון של שנים בפריים טיים, היא יודעת בדיוק מה מחמיא לה. יש מצב שאנחנו עפים על הסטייל החדש שלה.

תצוגת האופנה של לואווה, שבוע האופנה בפריז, 27 בספטמבר, 2024., צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images

תצוגת לואווה: ככה עושים אופנה לוהטת

בית האופנה לואווה, תחת ידיו של JW Anderson, הציג קולקציה מהפנטת של רדי-טו-וור – עם שמלות פרחוניות, חצאיות מיני וחולצות מקומטות. לא שכחנו גם את העור הבלתי נמנע שהפך כבר לסימן ההיכר של לואווה. אבל בואו נהיה כנים, גם אם האופנה היתה מדהימה, שום דבר לא מתעלה על המעמד של גל ליד אנה ווינטור.

אז מה דעתכן? השמלות של לואווה עשו לכן את זה, או שהלוקים של הבנות שלנו היו בכלל הדבר האמיתי?

נושאים חמים