קים מתפשטת (ודואגת לילדים)

קים קרדשיאן מדגמנת למותג ההלבשה תחתונה שלה, מבקרת בבתי כלא ומפקחת על הילדים שלה גם כשהם נמצאים עם אבא שלהם

קים קרדשיאן בניו יורק באוגוסט. צילום: James Devaney/GC Images

קים קרדשיאן מקדמת את מותג ההלבשה התחתונה שלה Skims - ומדגמנת פריטים מהקולקציה האחרונה. קרדשיאן בת ה-43 העלתה לאינסטגרם כמה פוסטים לוהטים, ואפשר לומר שהם בווייב שונה לגמרי ממה שעשתה רק כמה ימים לפני.

לפי הדיווחים, קרדשיאן הגיעה ביום שבת לכלא בסן דייגו, שם העבירה הרצאה על רפורמה בבתי הסוהר. היא פגשה את האחים לייל ואריק מננדז, שהורשעו ברצח הוריהם - מה שמריח קצת כמו יח"צ לנטפליקס, לאור העובדה שהסדרה "מפלצות: הסיפור של לייל ואריק מננדז" עלתה לאחרונה לשירות הסטרימינג. אחד השחקנים אפילו השתתף בביקור.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by SKIMS (@skims)

     

View this post on Instagram

           

A post shared by SKIMS (@skims)

לו"ז צפוף - ופיקוח קפדני 

אבל גם עם כל הצילומים ובתי הכלא, קרדישאן לא שוכחת לדאוג לארבעת הילדים שלה - נורת', סיינט, שיקגו וסאלם. לפי עיתון "הסאן", הכוכבת מוודאת שבכל נסיעה עם האבא קניה ווסט ואשתו החדשה ביאנקה סנסורי, הילדים ילוו במטפלות שהיא בוטחת בהן ואבטחה צמודה.

הגירושים של ווסט וקרדישאן הושלמו ב-2002 אחרי שמונה שנות נישואים והם חולקים משמורת על הילדים. ועדיין, קים נוהגת בזהירות. היא מקפידה שהילדים יהיו בפיקוח במהלך הזמן שלהם עם קניה ובת זוגו החדשה ושהשגרה שלהם תישמר.

כל זה קורה, אומר "הסאן", על רקע דיווחים שקים נבהלה מהתנהגותו של האקס. "קים אף פעם לא נותנת לילדים לנסוע עם קניה בלי מטפלות אמינות ואבטחה מצדה", אמר מקור לעיתון. "יש לוח זמנים מאוד צפוף - באיזו שעה הם הולכים לישון, מה הם אוכלים, מתי הם אוכלים, כמה סוכר הם צורכים".

נושאים חמים