קייט "הושפלה" על ידי וויליאם

הנסיכים מוויילס כבשו את הלבבות של כולנו מאז שהיו שני סטודנטים מאוהבים - אבל מסתבר שלא כל מה שקרה בדרך היה כל כך מלכותי

קייט מידלטון והנסיך וויליאם. רגשות קשים. צילום: איי.פי.

קייט מידלטון אמרה שהיא מרגישה "מושפלת" והתלוננה שהנסיך וויליאם מתייחס אליה כמו "סמרטוט רצפה" - כך מדווח העיתון הבריטי "המירור". זה ייתכן? מתי ולמה? ובכן, לפי העיתון, מדובר על התקופה שבה השניים היו בהפסקה במערכת היחסים שלהם, ו-וויליאם הסתובב עם בחורות אחרות במועדונים בלונדון.

מידלטון פגשה את הנסיך ויליאם ב-2001 בזמן ששניהם היו סטונדטים באוניברסיטת סנט אנדרוז בסקוטלנד. עם הזמן השניים הפכו לידידים טובים, ובשנתם השנייה ללימודים הם עברו לגור בדירת שותפים עם עוד שני חברים. שם, הרומנטיקה התחילה לפרוח וב-2003 הם הפכו לזוג.

"המירור" מספר שלפי הדיווחים, מידלטון והנסיך עברו פרידה ב-2004 ואחר כך שוב ב-2007 - כשהפרידה השנייה שלהם הותירה את מידלטון עם רגשות קשים מאוד. כשנשאל על הפרידה במהלך ראיון לרגל האירוסים, וויליאם פשוט אמר שהם היו צריכים "למצוא את הדרך שלהם" ו"להתבגר", אבל לא מסר פרטים נוספים מעבר לכך.

קייט מידלטון והנסיך וויליאם ב-2008, צילום: REUTERS

וויליאם רק רוצה לעשות כיף

הכתבת לענייני מלוכה של "המייל און סאנדיי" טענה ב-2007 שהפרידה הגיעה כי וויליאם הרגיש ש"הכיף" נעלם ממערכת היחסים שלהם. עוד היא טענה שמידלטון נותרה "מושפלת" אחרי שהנסיך נצפה לאחר הפרידה במועדוני לילה בלונדון עם בחורות שונות.

חבריה של מידלטון טענו באותה תקופה שמילים קשות הוחלפו בינה לבין הנסיך בעקבות זאת, ושמידלטון הרגישה שהוא "מוזיל את התדמית שלה" עם ההתנהגות שלו. אחד מהחברים של מידלטון סיפר שקייט הזהירה את וויליאם על התנהגותו - וכי זו הייתה הפעם הראשונה בארבע שנים שהיא אי פעם דיברה איתו כך.

הנסיך וויליאם ביום חתונתו לקייט מידלטון ב-2011, צילום: AP

We were on a break!

"קייט אמרה לוויליאם שהוא גורם לה להיראות רע", אחד מהחברים הסביר. "היא התמודדה במשך שנים עם בנות שהשליכו את עצמן על החבר שלה, ובמשך זמן מה היא מצאה את זה מצחיק ואפילו מחמיא. אבל אחרי ההתנהגות האחרונה שלו היא הציבה לו אולטימטום, ואמרה לו שבמשך הזמן שהוא התנהג כך בפומבי - הוא הוזיל את התדמית שלה וגם את שלו.

"היא אמרה לו שהיא לא מוכנה שיתייחסו אליה כמו סמרטוט רצפה ושההתנהגות חסרת הדאגות שלו משפיעה על התדמית שלה. בעבר היא תמיד הרפתה מדברים כאלה, אבל זה מאוד הטריד אותה".

נראה שלמילים שלה היתה השפעה והזוג התפייס די מהר - הם נצפו יחד שלושה חודשים לאחר הפרידה. השניים המשיכו לצאת עוד כמה שנים לפני שהתארסו ב-2010. לאחר מכן הם התחתנו בטקס מהאגדות במנזר וסטמינסטר ב-2011, ועכשיו יש להם שלושה ילדים - הנסיך ג'ורג', הנסיכה שארלוט והנסיך לואי.

נושאים חמים