לא רגועות: סברינה וקמילה ממשיכות לריב

משלוש האהבה קמילה-שון-סברינה ממשיך. אחרי העקיצות הברורות של סברינה, קמילה לא נשארת חייבת

קמילה קביו וסברינה קרפנטר. צילום: Getty Images via AFP,Evan Agostini/Invision/AP

אם יש משהו שהוליווד יותר אוהבת מכוכבים צעירים ולוהטים, זה משלוש אהבה של כוכבים של צעירים ולוהטים. והפעם משולש האהבה של הרגע הוא זה של סברינה קרפנטר, הכוכבת הפורצת של השנה שגרמה לכולם לשיר את האספרסו שלה, אשר נקשרה בעמקי הרומן הסבוך ממילא של שון מנדס וקמילה קביו. בחודשים האחרונים גם קרפנטר וגם קביו שחררו אלבומים חדשים ומלאי שירים על מנדס, ואחת על השנייה.

קמילה ושון החלו לצאת לראשונה ב-2019 וניהלו מערכת יחסים און-אנד-אף עד אפריל 2023. ב-2023, רגע לפני הקאמבק עם קביו, מנדס וסברינה ניהלו מערכת יחסים של כמה חודשם, כך על על פי הדיווחים.

האוהבים הצעירים. סברינה, שון וקמילה, צילום: AP, REUTERS, צילום מסך מאינסטגרם

בחודש שעבר קרפנטר שחררה את אלבומה "Short n' Sweet" שכולל בתוכו שירים שמתייחסים לסיטואציה הרומנטית המשולשת אליה היא נקלעה. השיר הבולט מהאלבום שנראה כי נוגע לדרמה הוא "Taste", בו הזמרת מתייחסת ישירות לקביו לכאורה: "שמעתי שחזרתם להיות ביחד ואם זה נכון, את פשוט תצטרכי לטעום ממני כשהוא מנשק אותך". גם הליהוק של השחקנית ג'נה אורטגה ("וונסדיי"), שדומה לקמילה, לא הרגיע את הרוחות והטענות כי השיר נכתב על קביו. אחרי יציאת השיר, קמילה השיבה בסרטון לשיר שלה "June Gloom" שלכאורה נכתב על סברינה ושון בו היא שרה: "אם היא כל כך מדהימה, למה אתה בצד הזה של העיר? אם אתה כל כך אוהב אותה, למה אתה כאן, מנסה להבין?"

במהלך סוף השבוע האחרון קביו הופיעה בפסטיבל מוזיקה בלאס וגאס ובין שלל להיטיה היא על הבמה את "Señorita", הדואט המצליח שלה ושל שון, שהפך אותם לפאוור קאפל. אלא שבעודה מבצעת את גרסת הסולו, היא השמיטה את המילה "Taste" בזמן הביצוע. כן כן, אותה מילה שהיא גם שם השיר של סברינה עליה. מקרי? המעריצים והגולשים חושבים שלא, וכי מדובר בעוד עקיצה אל עבר קרפנטר. 

@softyshawn#camilacabello#sabrinacarpenter#shawnmendes#señorita#taste#foryourpage#fyfyfyfyfyfyfyfyfyfyfyfyfyfyfyfyfyfy#softyshawn♬ Originalton - ;

נושאים חמים