ה"חברים" מודאגים ממאט לה-בלאנק

חבריו של מאט לה-בלאנק מהסדרה "חברים" מודאגים מהתנהגותו ה"מתבודדת" ומראהו ה"מרושל" - כמעט שנה לאחר מותו של מתיו פרי

מאט לה-באלנק כג'ואי ב"חברים". מה קרה לו?. צילום: מתוך הסדרה "חברים"

מאז מותו הטראגי של מתיו פרי באוקטובר 2023, מאט לה-בלאנק כמעט ולא נראה בציבור, ולפי הדיווחים הופעתו האחרונה מדאיגה את חבריו לסדרה "חברים". לה-בלאנק נצפה בלוס אנג'לס מוקדם יותר החודש והמראה המרושל שלו עורר דאגה - כך אמר מקור ל-"In Touch Weekly" לאחר שפורסמו תמונות של לה-בלאנק באתר TMZ.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by TMZ (@tmz_tv)

בקושי שומעים ממנו

"אף אחד לא מבייש את מאט או מאשים אותו במשהו לא הולם. זה לא מה שקורה כאן", הבהיר המקורב. "מה שמדאיג עבור ג'ן (אניסטון) וכל הצוות, הוא שהוא מתבודד בימים אלה והם בקושי שומעים ממנו".

לדברי המקורב, לה-בלאנק בן ה-57 היה בקשר עם חבריו מאז מותו של פרי. אבל מעבר לזה, "הוא פשוט בענייניו, בלי עניין אמיתי לראות אנשים. זה פשוט עצוב וכולם רואים את זה".

מספיק רק להסתכל עליו

על השינוי הבולט במראה של לה-בלאנק אמר המקור: "פעם הוא היה בחור כל כך אופטימי ושמח, אבל עכשיו זה כאילו הוא לא מרגיש ראוי להיות בחברתם". הוא הוסיף כי "ברור שההערכה העצמית שלו ספגה מכה, ואתה רק צריך להסתכל עליו כדי לראות שהוא גם הזניח את עצמו פיזית".

עם זאת, הוא הרגיע כי לה-בלאנק עדיין זוכה לתמיכה בלתי מעורערת מצד חבריו. "ג'ן, קורטני (קוקס), ליסה (קודרו) ודיוויד (שווימר) כולם רוצים להחזיר אותו אליהם ולגרום לו לחייך שוב", אמר המקורב. "הטרגדיה האחרונה לימדה אותם עד כמה החיים באמת קצרים ויקרים".

נושאים חמים