אשטון קוצ'ר מסתבך עם דידי

אשטון קוצ'ר תחת אש: מה הוא מסתיר על המסיבות של דידי?

אשטון קוצ'ר ושון (דידי) קומבס. צילום: AP, AFP

אשטון קוצ'ר שוב מוצא את עצמו במרכז סערה תקשורתית בעקבות סרטון ישן שצף מחדש. הפעם, זו התגובה הספק תמימה, ספק מפוקפקת, לשאלה על המסיבות של שון 'דידי' קומבס שמסבכת אותו בצרות גדולות.

צלילה חופשית ל-2019

הסרטון המדובר, שצולם בפרק של "הוט וואנס" ב-2019, חזר לרדוף את קוצ'ר, ומופץ עכשיו בטוויטר (או אם תרצו, X). מדובר בתוכנית ראיונות אינטרנטית שבה מפורסמים עונים על שאלות בזמן שהם אוכלים כנפיים חריפות יותר ויותר.

בסרטון, כשנשאל על המסיבות של דידי, השחקן חייך חיוך מסתורי והשיב, "יש לי הרבה שאני לא יכול לספר", והוסיף: "גם את זה אני לא יכול לספר... אני עובר על כל מה שאני יכול להגיד". הבחירה הזאת "לא לומר יותר מדי" השאירה את הרשת רותחת.

הריאיון הזה, שהגיע לפני פרשיות הענק סביב דידי, מעלה הרבה שאלות על הקשר ביניהם, ובעיקר על מה שקוצ'ר לא רוצה לדבר עליו. התשובה המתחמקת והלחוצה הפכה אותו למטרה נוחה לביקורת, במיוחד לאור הנסיבות הנוכחיות: דידי מואשם בסחר בבני אדם וממתין למשפט על עבירות חמורות של התעללות בנשים.

חברויות בעייתיות

קוצ'ר הכיר את דידי ב-2003, מה שהפך אותם לחברים קרובים – משהו שהשחקן מזכיר באותה תוכנית. "הקשר בינינו ממש מוזר," הוא סיפר אז. "הוא התחיל בגלל 'פאנקד', כי הוא היה בטוח שאי אפשר לעבוד עליו." מאז, הם הפכו חברים טובים, עם זיכרונות משותפים ממסיבות פרועות וצפייה בכדורגל.

אבל לא רק דידי שם את קוצ'ר במקום לא נוח – גם חברותו עם דני מסטרסון ("מופע שנות ה-70"), שהורשע באונס, לא עוזרת לשחקן בשיפור תדמיתו.

קוצ'ר, שכתב מכתבי תמיכה למסטרסון, ספג ביקורת קשה כשהמשיך לתמוך בחבר הוותיק. ובואו לא נשכח, מדובר באותו אשטון שהקים את הארגון Thorn למלחמה בסחר בבני אדם.

נושאים חמים