בלתי אפשרי? הסוד של קרוז נחשף

כוכב הקולנוע היפנט את הצופים ברחבי העולם כשביצע פעלול מרשים בטקס הסיום של אולימפידת פריז 2024. וכמה הוא קיבל עבור כל הטוב הזה? איתי מרשל עם התשובה שתפתיע אתכם

איתי מרשל על טום קרוז

אז כמה כסף טום קרוז קיבל עבור ביצוע הפעלול בטקס הסיום של אוליפיאדת פריז 2024? קייסי וסרמן, נשיא ויו"ר המשחקים האולימפיים ב-2028 בלוס אנג'לס, חשף כי לקרוז היו שני תנאים עבור ביצוע הפעלול: האחד, לא לקבל תשלום עבורו והשני, לבצע את כל חלקי הפעלול בעצמו, ללא כפיל.

הפעלול הרב-שלבי כלל ירידה מגג אצטדיון צרפת בפריז, קבלת הדגל האולימפי מסיימון ביילס וראש עיריית לוס אנג'לס קארן באס, רכיבה על אופנוע ברחובות פריז, טיסה במטוס צבאי, וצניחה בלוס אנג'לס ליד שלט הוליווד. מטרת הפעלול הייתה להמחיש את העברת הלפיד האולימפי מפריז ללוס אנג'לס, שתארח את המשחקים ב-2028.

כמובן שהוא לא הגיע מפריז ללוס אנג'לס תוך דקה והחלק הזה צולם מראש, אך מה שיותר מטורף הוא שקרוז הצטלם לחלק הזה אחרי צילומי הסרט הבא של "משימה בלתי אפשרית". אחרי שסיים צילומים בלונדון הוא טס ישירות ללוקיישן בלוס אנג'לס לצלם את הפעלול כאילו הוא היה עוד סצנה מהסרט.

והוא לא היחיד שלא קיבל תשלום על הופעתו באולימפדיה. גם ליידי גאגא וסלין דיון, שהופיעו במופע הפתיחה, לא קיבלו תשלום עבור ההופעה. הארגון האולימפי כן מכסה הוצאות נסיעה, הפקה, במה, וכל מה שמסביב, אבל האמנים שמשתתפים בהופעות מבינים שהופעה בסדר גודל כזה שווה יותר מכל סכום.

סלין דיון מופיעה בטקס הפתיחה של אולימפיאדת פריז 2024, צילום: אי.פי
הופעתה של ליידי גאגא, צילום: Getty Images

בין כל "המתנדבים" האלה אסור לנו לשכוח את מי שבאמת עשה קופה, וזה הראפר סנופ דוג, שליווה את המשחקים האולימפיים בפרשנות מצחיקה באופן יומיומי, וקיבל על כך חצי מיליון דולר ליום, לא כולל הוצאות מחייה ולינה, מה שהוסיף לכיס שלו עוד כ-9 מיליון דולר לכיס ועוד מיליון עוקבים לאינסטגרם!

סנופ דוג על המסלול. נהנה מכל רגע, צילום: אי.אף.פי

נושאים חמים