מלניה טראמפ: גאה בתמונות העירום שלי

אשת הנשיא לשעבר משווקת את הספר החדש שלה, ולכבוד זה היא מסנגרת על בחירתה להצטלם בעירום במהלך קריירת הדוגמנות שלה: "האם אנחנו כבר לא מסוגלים להעריך את יופיו של גוף האדם?"

מלניה טראמפ ב-2020 , REUTERS/Hannah Mckay
מלניה טראמפ ב-2020. צילום: REUTERS/Hannah Mckay

הגברת הראשונה לשעבר, מלניה טראמפ, מתגאה בתמונות העירום שלה – כדי לקדם את ספר הזיכרונות שלה, שעתיד להגיע למדפים בתחילת אוקטובר. טראמפ בת ה-54, דוגמנית לשעבר, העלתה אתמול (רביעי) סרטון לאינסטגרם כדי לדון בקריירה הקודמת שלה.

"מדוע אני עומדת בגאווה מאחורי הדוגמנות בעירום שלי?" שאלה טראמפ בסרטון שבו שומעים את קולה. "השאלה היותר דחופה היא, מדוע התקשורת בחרה לבקר את החגיגה שלי של הגזרה האנושית בצילום אופנה? האם אנחנו כבר לא מסוגלים להעריך את יופיו של גוף האדם?"

המסורת הנצחית

הקול של טראמפ מושמע על רקע תמונות של יצירות אמנות מפורסמות וערומות – כמו "דוד" של מיכלאנג'לו, ''המתרחצות הגדולות'' של פול סזאן ו"ליידי גודייבה" של ג'ון קולייר. "לאורך ההיסטוריה, אמנים הוקירו את את הדמות האנושית, ועוררו רגשות עמוקים והערצה. עלינו לכבד את גופנו ולאמץ את המסורת הנצחית של שימוש באמנות כאמצעי עוצמתי לביטוי עצמי", אמרה.

הסרטון מצטרף לסדרת סרטונים קודמים שהעלתה טראמפ לקידום ספרה. בסרטון קודם, היא מדברת על ניסיון ההתנקשות בבעלה דולנד טראמפ שהתרחש ב-13 ביולי, ותוהה מדוע רשויות החוק לא עצרו את היורה לפני התקרית. היא אומרת שיש יותר לסיפור – ושצריך לחשוף את האמת. בפוסט אחר, היא משתפת תמונה עם בנה בארון, כיום בן 18, ומדברת על הורות.

טראמפ על שער מגזין GQ, צילום: GQ

"חמה מאוד"

טראמפ נולדה בסלובניה ב-1970 ובבגרותה פתחה בקריירת דוגמנות. היא הצטלמה בעירום עבור מגזין צרפתי למבוגרים ב-1995, ולאחר מכן שוב במטוס הפרטי של דונלד טראמפ עבור GQ הבריטי בשנת 2000. בזמן הצילומים של GQ היא יצאה עם טראמפ במשך כשנתיים, וב-2005 הם התחתנו.

התמונות - שאף אחת מהן לא מראה עירום חזיתי מלא – עשו קאמבק לקראת הבחירות לנשיאות ב-2016. הצלם אנטואן ורגלאס, שצילם את טראמפ ל-GQ, אמר אז לחדשות ABC כי היא התעקשה שלא להצטלם ב"עירום מלא".

לדבריו, "מלניה הייתה אדם מאוד שמור. היא בהחלט לא הייתה מישהי שהיית רואה במועדוני לילה או יוצאת הרבה". הוא אפילו הוסיף שהיא "נחמדה מאוד, חמה מאוד".

נושאים חמים

Load more...