קייט מידלטון חוזרת לעבוד

הנסיכה מוויילס ערכה פגישה על פרויקט הגיל הרך שלה. עם זאת, ההתחייבויות שלה בזמן הקרוב צפויות להיות מוגבלות

מידלטון. תעשה מה שהיא יכולה. צילום: איי.פי

קייט מידלטון חזרה לעבודה לראשונה מאז שסיימה את הטיפולים לסרטן. על פי התיעוד הרשמי של פעילות משפחת המלוכה, הנסיכה מוויילס נפגשה בטירת וינדזור עם חברי הצוות שלה למרכז הגיל הרך וצוות ארמון קנסינגטון כדי לעבוד על פרויקט הגיל הרך של הנסיכה, כך לפי העיתון "הטלגרף".

המפגש מסמן את תחילת חזרתה של הנסיכה לעבודה והתחייבויות במהלך החודשים הקרובים. מידלטון הודיעה בתחילת החודש ברשתות החברתיות על כך שסיימה את הטיפולים הכימותרפיים. על האבחנה בסרטן הודיעה הנסיכה בסוף מרץ.

לפי "הטלגרף", לאורך תקופת מחלתה, וכשהרגישה טוב מספיק כדי לעבוד מהבית, מידלטון עודכנה לגבי פרויקט הגיל הרך. לפי האתר הרשמי של משפחת המלוכה, הפרויקט בוחן "כיצד חוויות בילדות המוקדמת הן לעתים קרובות הגורם העיקרי לאתגרים החברתיים הקשים ביותר של ימינו כמו התמכרות, פירוק משפחות, בריאות נפשית לקויה, התאבדות וחסרי בית".

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎The Prince and Princess of Wales‎‏ (@‏‎princeandprincessofwales‎‏)‎‏

"בהחלט הולכת לעשות פחות"

מידלטון הופיעה בפומבי באירוע Trooping the Color ביוני ובווימבלדון ביולי. נכון לעכשיו, האירוע היחיד שקייט צפויה "פוטנציאלית" להשתתף בו הוא טקס יום הזיכרון של הממלכה המאוחדת שייערך בנובמבר. היא גם מתכננת לארח את ערב מזמורי חג המולד במנזר וסטמינסטר בחודש שאחרי.

עם זאת, לא אושרו התחייבויות אחרות לנסיכה. מקור אמר ל"טלגרף" כי מידלטון תשתתף בתפקידים מלכותיים "כשהיא יכולה". היא תוכל לקחת חלק ב"תוכנית קלה" של עבודה או ב"קומץ" התחייבויות.

בסרטון שפרסמה מידלטון, היא ציינה כי הפוקוס שלה הוא לעשות כל שביכולתה כדי להישאר נקייה מסרטן. "עם זאת", הוסיפה, "אני מצפה לחזור לעבודה ולקחת עוד כמה התחייבויות ציבוריות בחודשים הבאים כשאוכל".

מקור המקרוב למידלטון אמר לאחרונה למגזין "פיפל" כי "היה לה קיץ מקסים והיא מאוד מרוכזת בבריאותה. היא בהחלט הולכת לעשות פחות".

נושאים חמים