שגיא לירן על שת"פ הסרט "מרשעת" ומותג האיפור של אריאנה
מותג הביוטי של אריאנה גרנדה "REM" התחיל צולע, וכבר בדרופ הראשון הליפסטיק קיבל ביקורות מהקהל כמו פורמולה מייבשת ולא נעימה על השפתיים. אבל היא לקחה זמן שיפרה את המוצרים והפורמולות, הקשיבה לקהל ובעיקר השקיע בעבודת משפיעניות מושקעת. המותג הצליח להמריא ואתמול הם הכריזו על שיתוף פעולה עם "מרשעת", הסרט החדש בו אריאנה מככבת בתפקיד ראשי.
אמנם מרגיש שמסע יחסי הציבור של הסרט הזה נמשך לנצח, אבל הפעם אנחנו מקבלים משהו שונה מכל הסלבס שקידמו סרטים עד עכשיו וזה מוצר ביוטי. שילוב מותג הביוטי של אריאנה והסרט הוא מהלך גאוני ודי מתבקש. המהלך צפוי להגדיל את הרווחים של גרנדה וכמובן את העיסוק בסרט.