נחשו מה? צ'ארלי XCX הופכת לשחקנית

אחרי שכבשה את מצעדי הפזמונים, כוכבת הפופ בדרך לככב על מסך הגדול. הנה כל מה שאתם חייבים לדעת על הצעד הבא של הזמרת הבריטית

איתי מרשל על התפקיד החדש של צ'רלי XCX

זו לגמרי השנה של צ'ארלי XCX, שאחרי שנים בסצינת המוזיקה, חדרה למיינסטרים בזכות אלבומה שובר השיאים "Brat" שהפך לתופעה תרבותית של ממש ויצר את טרנד ה"בראט סאמר". האלבום זכה לביקורות נלהבות והשפיע רבות על השיח ברשתות החברתיות עם מימס בירוק ניאון, סאונדים ויראליים טרנדים אופנתיים.

ואחרי שסופסוף צ'ארלי ביססה את מקומה כזמרת בליגה של הגדולות, היא עם הפנים קדימה אל הצעד בקריירה שלה: שחקנית. הזמרת לוהקה לסרט "100 לילות של הירו", דרמת פנטזיה המבוססת על הרומן הגרפי מאת איזבל גרינברג. היא מצטרפת לקאסט שכולל את אמה קורין ("הכתר"), מאיקה מונרו ("הגל החמישי") וניקולס גליצין ("הרעיון שהוא אתה"). הסרט של הבמאי המוערך גרג אראקי, עוקב אחרי חקירה של אמנית מפורסמת שמגייסת אליה עובד חדש ולוקחת אותו למסע של מיניות, אובססיה, רצח. הפרטים על תפקידה של צ'ארלי בסרט  עדיין נשמרים בסודיות.

צ'ארלי XCX, צילום: צילום מסך מאינסטגרם

הבשורה על ליהוקה של כוכבת הפופ לסרט מגיעה שבועיים בלבד לאחר שלוהקה למותחן האירוטי "I want your sex" לצד השחקנית אוליביה ווילד.

צ'ארלי נותנת עבודה לאחרונה בתחום המשחק. היא תבצע את הופעת הבכורה שלה על המסך בחידוש לסרט האימה "פני המוות" לצידו דאקר מונטגומרי, שעתיד לעלות לאקרנים בשנה הבאה.

צ'ארלי XCX, צילום: אינסטגרם

ובינתיים, האלבום "Brat" ממשיך להכות גלים ולשבור שיאים וכדי שהטירוף סביבו לא ייעצר, הזמרת תשחרר גרסת דלוקס מיוחדת בשם "Brat and It's Completely Different but Also Still Brat", ב-11 לאוקטובר. גרסת הדלוקס עתידה לכלול רמיקסים חדשים לשירי האלבום יחד עם בילי אייליש, דואה ליפה, טרוי סיוון, אדיסון ריי ואמנים נוספים.

נושאים חמים