אשלי פארק: "סיוט בעירום"

פארק - מינדי ב"אמילי בפריז" - מספרת על הקשיים שחוותה בצילומים של העונה האחרונה, טופלס

אשלי פארק. צילום: REUTERS

אשלי פארק, שמגלמת את מינדי צ'ן ב"אמילי בפריז", סיפרה על צילומי סצנת העירום שלה בעונה הרביעית של הסדרה. בראיון למגזין "פיפל" פארק סיפרה כי זה "הסיוט הגרוע ביותר של כל שחקן". מה זה אומר? "להיות על הבמה, בלי לדעת מה את עושה, בתחתונים שלך - וזה מה שחייתי במציאות", אמרה.

מתוך "אמילי בפריז", צילום: נטפליקס

בעונה, שפרקיה האחרונים עלו בשבוע שעבר לנטפליקס, פארק היא מינדי, זמרת שמנסה לגייס כסף כדי שהלהקה שלה תוכל להתחרות באירוויזיון. באחד הפרקים, מינדי נאלצת להופיע טופלס במועדון קברט פריזאי נודע בשם קרייזי הורס.

מינדי חווה לחץ דומה לגבי הצורך להתפשט על הבמה - והיא אפילו מגלה במהלך החזרות שקול השירה שלה מושפע מזה שהיא טופלס. בסופו של דבר, היא מוצאת פתרון יצירתי. כשהיא רוקדת חשופת חזה לצלילי הלהיט של בריטני ספירס "אופס! עשיתי זאת שוב", היא מבקשת מה-BFF אמילי (לילי קולינס) להשליך לעברה תיקים כדי שתוכל להתכסות בהם.

"זה היה כל כך מלחיץ וכל כך קשה לעשות", היא אמרה למגזין. "לולא הכוריאוגרף והצוות שלי סביבי, אני לא חושבת שהייתי מצליחה לעבור את זה". אבל למרות הכל, נראה שפארק מרוצה מהתוצאה: "אני ממש גאה בזה עכשיו". מעבר לזה, היא הוסיפה, זו עבודת משחק שהיא לא תשכח לעולם.

אשלי פארק בפרמיירה של העונה הרביעית, צילום: EPA

כמעט ולא

צילומי הסצנה הזו הגיעו אחרי שפארק אושפזה בינואר האחרון בעקבות דלקת שקדים שהסתבכה וסיכנה את חייה. הסיבוך הזה כמעט מנע ממנה להשתתף בעונה הנוכחית של "אמילי בפריז", ומעריצי הסדרה כבר חששו. למרבה המזל, פארק התאוששה בזמן.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Ashley Park‎‏ (@‏‎ashleyparklady‎‏)‎‏

בשבוע שעבר, פארק גם חלקה פוסט מרגש באינסטגרם שבו הודתה על כך שהצליחה להשתתף בעונה: "המציאות שכמעט לא הייתי חלק מהעונה הזאת מכה בי לעיתים קרובות ועמוקות... אני אסירת תודה על הבריאות שלי, על הסדרה הזאת, ועל התמיכה שלכם".

נושאים חמים