סוויפט כובשת גם את הקלפי

הצמידים שלה אולי נראים כמו סתם אופנה, אבל ההשפעה של טיילור סוויפט על הקהל היא כבר סיפור פוליטי אחר לגמרי. 405,000 מבקרים הגיעו אל האתר הצבעה תוך 24 שעות בעקבות פוסט שלה

טיילור סוויפט וקאמלה האריס. צילום: ANDRE DIAS NOBRE and SAUL LOEB / AFP

לא הרבה זמרים מסוגלים לרשום כזו הצלחה: תוך יום אחד בלבד מאז שטיילור סוויפט קראה לעוקבים שלה להצביע דרך אתר Vote.gov, נשבר שיא – 405,000 מבקרים חדשים, ו-35,000 מהם נרשמו להצבעה.

פוסט של 10 מיליון לייקים

אחרי העימות בין קאמלה האריס לדונלד טראמפ, טיילור קראה בפוסט באינסטגרם להנהגה "ברוגע ולא בכאוס". הפוסט הזה גרף מעל 10 מיליון לייקים, ושוב הוכיח שאין כמו סוויפט להניע את המעריצים שלה לפעולה פוליטית.

סוויפט גם יצרה אביזר אופנה פוליטי. צמידי הידידות האריס-וולץ הפכו ללהיט בהופעות שלה.

מלחמה בדיסאינפורמציה

סוויפט לא נרתעת ממאבקים, וכשדונלד טראמפ הפיץ מידע מטעה על כך שהיא תומכת בו, היא יצאה בהצהרה ברורה כדי לנקות את השם שלה.

טיילור חתמה את אחד הפוסטים שלה בעקיצה, כשהכריזה על עצמה כ"גברת החתולים נטולת הילדים" – ריפרור להערות ציניות מצד סגנו של טראמפ במירוץ לנשיאות, ג'יידי ואנס. 

בעבר סוויפט הביעה חרטה על כך שלא הביעה את דעתה לקראת הבחירות של 2016. הבחירות שלה היום? לפעול, ולהוביל את הדור שלה למעורבות פוליטית.

נושאים חמים