סלינה גומז במועדון המיליארד

היא שווה יותר מכולם, חוץ מאולי ריהאנה. איתי מרשל מסביר איך זה קרה. צפו

איתי מרשל מברך את סלינה גומז על כניסתה למועדון המיליארדרים

סלינה גומז הצליחה לשבור עוד תקרת זכוכית, והפכה למיליארדרית בגיל 32. נכון להיום, הונה של גומז מוערך ב-1.3 מיליארד דולר, כשהאחראי הראשי לכך הוא מותג האיפור שלה, Rare Beauty, שצבר מכירות מסחררות של 400 מיליון דולר בשנה האחרונה בלבד. צפו! ☝

גומז מצטרפת לשורה של נשים חזקות שהרוויחו את הונן בעצמן, כמו טיילור סוויפט וריהאנה, והיא רחוקה רק 100 מיליון דולר מהמקום של האחרונה. 

Rare Beauty: הדרך למיליארד

המותג Rare Beauty, שגומז השיקה לפני חמש שנים, הפך במהירות להצלחה עולמית. מוצרים כמו הסומק הנוזלי והשפתונים הוויראליים עשו גלים ברשתות החברתיות, ועזרו לה להגיע למעמד האייקוני הזה. ההצלחה הפיננסית של Rare Beauty הפכה אותו לאחד המותגים הבולטים בשוק, עם שווי מוערך של יותר ממיליארד דולר.

אקסים והישגים

בזמן שגומז חוגגת את כניסתה למועדון המיליארד, האקס המפורסם שלה, ג'סטין ביבר, מסתפק ב-400 מיליון דולר, סכום מכובד אך קטן בהרבה בהשוואה. מלבד אימפריית האיפור, גם קריירת המשחק של גומז פורחת, כשעל כל עונה של הסדרה "רק רוצחים בבניין" היא מרוויחה לפחות 6 מיליון דולר. הסדרה חודשה לאחרונה לעונה חמישית.

424 מיליון עוקבים – אבל מי סופר?

מעבר להון, גומז ממשיכה לשבור שיאים גם באינסטגרם, שם היא הפכה לאישה הכי נעקבת בעולם עם 424 מיליון עוקבים. גם בתחום הזה, ביבר נשאר מאחור עם "רק" 294 מיליון עוקבים.

אבל למרות הנתונים המרשימים, גומז ממשיכה להתבטא על ההשפעה השלילית של הרשתות החברתיות על הבריאות הנפשית שלה, ואפילו מחקה את החשבון שלה כמה פעמים.

נושאים חמים