קייט וינסלט: תחגגו את הקפלים

וינסלט מעודדת נשים להתגאות ב"גזרה האמיתית" שלהן • "אני לא רוצה להסתכל אחורה ולחשוב 'למה דאגתי מהדבר הזה', אז נחשו מה - אני לא דואגת יותר"

וינסלט בבכורה הבריטית לסרטה "לי" בתחילת החודש. צילום: Getty Images

קייט וינסלט אמרה בראיון ל-BBC שנשים צריכות לחגוג את העובדה שיש להן "גזרה אמיתית", לאחר שנאמר לה על סט צילומים לשבת זקוף יותר כדי להסתיר את קפלי השומן בבטנה.

וינסלט דיברה בראיון על סרטה החדש והמצופה "לי", שם היא מגלמת את הדוגמנית שהפכה לצלמת מוערכת במלחמת העולם השנייה, אליזבת "לי" מילר. וינסלט אמרה שזאת היתה העבודה שלה להיות כמו הדמות: "היא לא הרימה משקולות או עשתה פילאטיס. היא אכלה גבינה, לחם ושתתה יין, ולא עשתה מזה עניין גדול. אז מן הסתם, הגוף שלה יהיה רך".

וינסלט אמרה שנשים צריכות לחגוג את זה "שיש להן גזרה אמיתית, שהן רכות, ואולי עם כמה קפלים אקסטרה". לדבריה, "דרושה שיחה" על האופן שבו מתייגים נשים. "באופן מוזר, האינסטינקט הוא לראות את זה ולבקר את זה. זה מעניין עד כמה אנשים אוהבים לשים תוויות על נשים".

"החיים קצרים מדי", הוסיפה. "אני לא רוצה להסתכל אחורה ולחשוב 'למה דאגתי מהדבר הזה', אז נחשו מה - אני לא דואגת יותר".

וינסלט בת ה-48 ידועה בתמיכתה בנשים ומעורבותה בשיח הציבורי – והיא התבטאה בגלוי נגד בודי-שיימינג.

וינסלט. "אנשים אוהבים לשים תוויות על נשים", צילום: Scott A Garfitt/Invision/AP

על ספסל בביקיני

בראיון שהעניקה לאחרונה ל"הרפר'ס בזאר" הבריטי, וינסלט סיפרה על כך שהתבקשה לשבת זקוף יותר כדי להסתיר את "הקפלים" בבטנה בזמן שהצטלמה לסרט "לי". 

"יש חלק שבו לי יושבת על ספסל בביקיני", אמרה וינסלט. "אחד מאנשי הצוות ניגש אלי בין טייקים ואמר 'אולי תרצי לשבת זקוף יותר'. כדי שלא תראה את הקפלים בבטן שלי? בחיים לא! זה היה מכוון".

וינסלט נשאלה אם אכפת לה להיראות "פחות ממושלמת" על המסך, והיא השיבה: "ההפך. אני מתגאה בזה כי זה החיים שלי על הפנים שלי, וזה חשוב. לא יעלה על דעתי להסתיר את זה".

עוד היא אמרה כי "יותר נוח לי עם עצמי עם כל שנה שעוברת. זה מאפשר לי לתת לדעות של אחרים להתאדות".

נושאים חמים