הסופ"ש של סוויפט והבויפרנד

טיילור סוויפט הגיעה לעודד את החבר שלה במשחק פוטבול, אחרי השמועות שהכינו חוזה יח"צני לפרידה. חוץ מזה הם אכלו פיצה, ראו משחק טניס - ודגמנו זוגיות מושלמת למצלמות

סוויפט וקלסי בגמר אליפות ארה"ב הפתוחה בטניס. צילום: AFP

לטיילור סוויפט היה סופ"ש עמוס ורומנטי במיוחד עם הבויפרנד שלה בשנה אחרונה, שחקן ה-NFL, טראוויס קלסי. אנחנו בטוחים שהם הצטלמו בכל מקום מרוב אהבה, אבל אולי גם כדי להפריך את השמועות על פרידה מתוכננת.

בשבוע שעבר הרשת הוצפה בסיפור על חוזה פרידה של סוויפט וקלסי, שצוות היח"צ של קלסי הכין לכאורה – כך שהזוג המתוקשר ייפרד בסוף החודש. "המסמכים האלה שקריים ומומצאים לחלוטין ולא נוצרו, הוצאו או אושרו על ידי סוכנות זו", מסרה בתגובה חברת יחסי הציבור של קלסי.

"זה מצחיק שאנשים האמינו לזה", אמר מקורב לזוג ל"יאהו בידור". לדבריו, "זו דרך קלישאתית לומר זאת, אבל בכנות טיילור וטראוויס הולכים יחד חזק". אחת הסיבות לכך שמערכת היחסים שלהם עובדת היא כי קלסי לא מפחד מאור הזרקורים. "הוא גאה להיות איתה", הוסיף המקורב.

סוויפט מריעה מהיציע, צילום: USA TODAY Sports via Reuters Con
עם כזה עידוד איך אפשר שלא לנצח?, צילום: AP

אז מה היה לנו בסופ"ש האהבה המתוקשר הזה?

טיילור סוויפט הגיעה ביום חמישי האחרון לאיצטדיון פוטבול בקנזס סיטי כדי לעודד את קלסי במשחק הפתיחה של עונת ה-NFL: הקבוצה של קלסי, הקנזס סיטי צ'יפס, נגד הבולטימור רייבנס. קלסי ינסה לעשות היסטוריה בעונה הזו ולזכות בסופרבול השלישי שלו ברציפות.

סוויפט ישבה ביציעים והריעה לקלסי. היא עשתה את זה לצד ההורים שלו אד ודונה, ונצפתה מתחבקת איתם בשלב מסוים. כנראה שהעידוד עבד כי קלסי והצ'יפס ניצחו במשחק – והזוג הנוצץ צולם מחזיק ידיים בזמן שהם עוזבים את האיצטדיון. משם הם המשיכו לאפטר פארטי עם כמה מחבריו לקבוצה של קלסי. מקורב אמר למגזין "פיפל" שהיתה מסיבה רצינית וש"טראוויס וטיילור השתחררו".

קלסי וסוויפט אחרי המשחק, צילום: AP

פיצה פצץ

יום אחרי הניצחון, בערב שישי, סוויפט וקלסי שוב החזיקו ידיים, הפעם בדרך לפיצריה Lucali בברוקלין בניו יורק. מקור אמר למגזין "פיפל" שהזוג היה במצב רוח מרומם כשהגיעו למקום: "הם ישבו בחדר הראשי עם כולם. טרוויס היה סופר נחמד והודה לכל מי שמסביבו. טיילור נראתה מהממת, והם נראו מאושרים מאוד יחד".

בשבת בערב, סוויפט וקלסי השתתפו בחתונה של הדוגמנית קארן אלסון והבעלים של אולפני אלקטריק ליידי, לי פוסטר. ביום ראשון השניים הלכו לגמר אליפות ארה"ב הפתוחה בטניס. גם שם הם נצפו מחזיקים ידיים וקלסי נישק על סוויפט על הראש. לוהט.

סוויפט וקלסי. נשיקה על הראש, צילום: Getty Images via AFP
שרים ביחד, צילום: EPA

סוויפט נמצאת עכשיו בהפסקה ממסע ההופעות העולמי שלה בעקבות סיום השלב האירופי באמצע אוגוסט. היא אמורה לחזור עם תאריכים נוספים להופעות באמצע אוקטובר. קלסי תמך בסוויפט לאורך המסע, והגיע לכמה מההופעות במהלך החודשים האחרונים. ביוני הוא אפילו הצטרף אליה על הבמה בהופעה באצטדיון וומבלי בלונדון.

הצמד, שניהם בני 34, עורר לראשונה שמועות בספטמבר 2023, לפני שאישר את הרומן שלהם באוקטובר באותה שנה כשיצא יד ביד מאפטר פארטי של Saturday Night Live. סוויפט נצפתה מאוחר יותר בכמה וכמה מהמשחקים של קלסי, כולל הסופרבול בפברואר.

נושאים חמים