"הלב שלי שבור"

ניקול קידמן לא הגיעה לקבל את פרס השחקנית הטובה ביותר בפסטיבל ונציה בעקבות מות אמה

ניקול קידמן בפסטיבל וונציה. צילום: AFP

ניקול קידמן לא הגיעה אתמול (שבת) לקבל את פרס השחקנית הטובה בפסטיבל ונציה על תפקידה בסרט "בייביגירל" – לאחר שנודע לה שאמה, ג'נל אן קידמן, מתה.

במאית הסרט, הלינה ריין, הקריאה את ההודעה של קידמן על כך שנאלצה לעזוב את הפסטיבל מוקדם. קידמן מסרה כי היא הגיעה לוונציה, רק כדי לגלות "זמן קצר לאחר מכן שאמי היפה והאמיצה, ג'נל אן קידמן, נפטרה".

קידמן אמרה בהודעה כי "אני בהלם ואני חייבת ללכת למשפחה שלי, אבל הפרס הזה הוא בשבילה. היא עיצבה אותי, היא הדריכה אותי והיא עשתה אותי. אני אסירת תודה על כך שאני יכולה להגיד את שמה לכולכם דרך הלינה. ההתנגשות בין החיים לאמנות היא קורעת לב, והלב שלי שבור".

לאחר שקראה את דבריה של קידמן מול אולם מלא בוונציה, ריין אמרה: "אנחנו אוהבים את כולכם, ניקול".

הלינה ריין מקבל את הפרס במקום קידמן, צילום: EPA

"היא נתנה לי את הלהט"

קידמן סיפרה למגזין "פיפל" בנובמבר 2023 על האופן שבו אמה השפיעה על הקריירה שלה ועל חוש הסטייל שלה, ושיתפה בזמנו שג'אנל "מאוד מעורבת במה שאני לובשת".

קידמן גם שוחחה בעבר עם העיתון "סידני מורנינג הראלד" על מערכת היחסים של השתיים. היא אמרה שג'נל תמיד עודדה אותה ועזרה לה להשיג את מטרותיה.

"היא נתנה לי את הלהט להשיג את הקריירה שיש לי כי תמיד רציתי לרצות אותה", אמר קידמן לעיתון ב-2020, כך לפי ה"הוליווד ריפורטר". לדברי קידמן, "היא חצבה את הדרך שלה ורצתה שלבנותיה תהיה את אותה הזדמנות לחצוב את הדרך שלהן".

היא הוסיפה כי "אמא לא בהכרח קיבלה את הקריירה שהיא רצתה, אבל היא הייתה נחושה שלבנותיה יהיו הזדמנויות שוות. זה נתן לי את החיים שלי. והיא נתנה לי את החיים שלי, היא ואבא שלי".

נושאים חמים