צעצועי המין של הכוכבות

הסטאריות הבאות החליטו להרחיב אופקים ולהיכנס לתחום חדש (מלבד השואוביז) - צעצועי מין. מה שנקרא, לפנק, לפנק, לפנק

כריסטינה אגילרה. צילום: אינסטגרם

אולי תופתעו לגלות, אבל כבר במאה הקודמת ויברטורים שווקו כמוצרי בריאות ומשפרי איכות החיים. וכן, גם באקלים החברתי הנוכחי, בו הוליווד עסוקה באורח חיים בריא, צעצועי מין הם עוד דרך לשדרג את איכות החיים.

הקשר בין גלאם הוליוודי לסקס תמיד היה קרוב, ובעידן בו לכל כוכבת יש עסק משלה, הנשים המפורסמות החליטו לעשות ביזנס מהפלז'ר - ולהשיק צעצועי מין בעיצובן.

גווינת' פאלטרו

השחקנית היהודייה אוחזת במותג לייף סטייל בשם "Goop" שבין שלל המוצרים האקספירמנטלים שהוא מציג אפשר למצוא גם צעצועי מין. מוויברטור דו צדדי ועד רינג, פאלטרו מציעה מגוון רחב של צעצועים לכל דורש.

גווינת' פאלטרו, צילום: אי.פי.איי.

דקוטה ג'ונסון

זה היה רק עניין של זמן שכוכבת סרטי "50 גוונים של אפור" והאקסית הטרייה של סולן להקת קולדפליי כריס מרטין, לא תירתע מצעצועי מין גם מחוץ למסך. ואכן, ב-2021 היא השיקה מותג אביזרי מין בשם "מוד" יחד עם שותפה נוספת. היא השיקה גם ויברטור מיוחד בגודל כף היד, שמתאים גם לפנים ומסייע בשגרת הטיפוח.

דקוטה ג'ונסון, צילום: גלן לוצ'פורד לגוצ'י

דמי לובאטו

היא אמנם פרצה לתודעה כילדת דיסני, אבל הזמרת-שחקנית כבר השאירה מזמן את עולם הילדים מאחור. בין שלל השערוריות שלה, לובאטו הספיקה גם לעשות כמה מהלכים עסקיים, ובינהם, ניחשתם נכון, גם השקת צעצוע מין משלה, שנמכר באריזת צדפה נטענת. ונוס משקשקת. 

דמי לובאטו, צילום: AP

כריסטינה אגילרה

זמרת הפופ הצטרפה למותג אביזרי המין בעל השם המחייב "Playground" (גינת משחקים) בתור שותפה ויועצת בריאות. ומה עושה אגילרה במסגרת תפקידה? מסייעת למותג למכור כארבעה חומרי סיכה טבעיים המוגדרים כ"נקיים": "גם כשהייתי בת 21, חומר סיכה היה חלק מהשיח. תמיד אהבתי לדבר על סקס", סיפרה.

כריסטינה אגילרה, צילום: אינסטגרם

קארדי בי

הראפרית מעולם לא הסתירה את חיבתה לחדר המיטות, ומלבד שיתוף חוויותיה בשירים, היא גם השיקה ויברטור בעיצובה - ואם זה לא מספיק, היא אפילו השתמשה בו בקליפ שלה לשיר "Up", בתור טלפון. אלא מה חשבתם?

קארדי בי עם ויברטור בקליפ, צילום: צילום מסך מיוטיוב

נושאים חמים