למה בן אפלק כועס?

הכוכב ההוליוודי ממש לא מרוצה מהשמועות על מישהי חדשה בחייו. חוץ מזה, נראה שהגירושים מג'יי לו ממש לא הולכים לעבור חלק. זה בטח לא עוזר

בן אפלק ב"המהפנט". צילום: מתוך הסרט

מקווים שאתם יושבים: בן אפלק כועס. אפלק, שנמצא עכשיו בהליך גירושים עם ג'ניפר לופז, התרגז מהפרסומים בתקשורת על קשר רומנטי לכאורה שהוא מנהל עם קת'לין "קיק" קנדי. מקורבים מסרו לאתר הרכילות "TMZ" כי השחקו חושב שהדיווח לפיו הוא יוצא עם בתו של המועמד לשעבר לנשיאות, רוברט קנדי ג'וניור, הוא מגוחך ומשוגע.

לאחר שלופז הגישה בקשה לגירושים, אחרי שנתיים של נישואים, עלו שמועות על אישה חדשה בחייו של אפלק. בן "התעצבן", ובהתאם מקור המקורב לקיק, שחקנית ואשת חברה בת 36, אמרה לאנשים בסביבתה כי היא "בהחלט לא יוצאת עם בן".

כמה כלי תקשורת אמריקאיים ממשיכים לרוץ עם הסיפור שהם זוג - למרות שאין לכאורה כל עדות לכך שהם אי פעם היו ביחד. גם היחצ"נית הוותיקה של אפלק אמרה במפורש כי "אין בזה שום אמת".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Kick Kennedy (@kickkennedy)

בדרך לגירושים מכוערים?

נראה שהגירושים של בניפר לא הולכים להיות כל כך פשוטים. השניים לא חתמו על הסכם ממון טרם נישואיהם ב-2022. על פי הדיווחים מעבר לים, אפלק ולופז מנסים להגיע להסדר כבר זמן מה, אבל המו"מ לא הוביל לשום מקום ועכשיו הם אפילו לא מדברים אחד עם השנייה.

יותר מזה, מקור מסר למגזין "פיפל" כי לגירושים "יש פוטנציאל להיות מכוערים". לופז ואפלק נמצאים כעת בגישור עם עורכת דין רצינית לגירושים, שייצגה בעבר גם את קים קרדשיאן וקווין קוסטנר. לדברי המקור, "יש כמה נקודות במחלוקת בנושאים הפיננסיים".

בבקשת הגירושים של לופז ב-20 באוגוסט, היא כתבה שהנכסים שלהם "לא ידועים" לה. על פי החוק בקליפורניה, רק ההכנסות שהרוויחו לופז ואפלק או הנכסים שרכשו במהלך הנישואים ייחשבו כרכוש משותף.

ג'ניפר לופז ובן אפלק בימים יפים יותר, צילום: AFP

מדובר בסכום לא קטן: השניים קנו אחוזה בבוורלי הילס ב-2023, שאותה הם פרסמו למכירה ביולי תמורת 68 מיליון דולר. ולפי ההערכות בתעשייה ההוליוודית, כל אחד בני הזוג הרוויח מיליונים בסרטים וחסויות.

"בן החל להעביר את הדברים שלו מהבית המשותף שלהם בזמן שג'ניפר הייתה בניו יורק באפריל, ולמעשה הוא הפתיע אותה", אומר המקור. הוא הוסיף שכשלופז חזרה ללוס אנג'לס במאי "הוא לא ענה להודעות טקסט או שיחות".