לופז "כועסת ומאוכזבת" מאפלק

בזמן שמקורות מדווחים על כך שג'ניפר לופז פגועה, בן אפלק נצפה סועד בחברתו של מאט דיימון. אבל אנחנו בטוחים שגם הוא מבואס

לופז. "רק רצתה לסיים עם זה". צילום: איי.פי.

ג'ניפר לופז "כועסת ומאוכזבת" מבן אפלק – כך מסר מקור למגזין "פיפל". לופז הגישה לאחרונה בקשה לגירושים מאפלק, לאחר בקושי שנתיים של נישואים. הזוג בילה את רוב הקיץ בנפרד, על רקע השמועות על קרע במערכת היחסים שלהם.



האחוזה הריקה של בניפר

"זה באמת פגע בה קשה", אמר המקור. לדבריו, לופז לא מרגישה בנוח לחיות באחוזה בבוורלי הילס שהשניים רכשו במאי 2023 תמורת סכום שמוערך ב-60 מיליון דולר. "היא ובן קנו את הבית לכל המשפחה. הוא גדול מדי בשבילה ומלא ביותר מדי זיכרונות", אמר.

המשפחה המשולבת של לופז ואפלק כללה את שלושת ילדיו של אפלק עם האקס ג'ניפר גארנר (ויולט בת ה-18, סרפינה בת ה-15 וסמואל בן ה-12) וזוג תאומים של לופז (מקס ואמה בני ה-16) עם האקס מארק אנתוני.

לופז ואפלק לפני כל הבלאגן, צילום: AFP

"חשה הקלה"

לופז הגישה את מסמכי הגירושים שלה לבית המשפט בלוס אנג'לס ללא נוכחות של עורך דין. המהלך מצביע על כך שהיא "רק רצתה לסיים עם זה" ולהמשיך הלאה, כך לפחות אמר מומחה למשפט למגזין.

מקור אחר אמר כי לופז "עושה כמיטב יכולתה" ו"נראה שהיא חשה הקלה" לאחר הגשת המסמכים. "היא לא רצתה להתגרש. היא רצתה לעבוד על הדברים", אמר.

ומה עושה אפלק?

בינתיים, ביום ראשון האחרון, אפלק נצפה במסעדה בלוס אנג'לס עם החבר מאט דיימון ואשתו לוסיאנה. עוד מקור, הפעם כנראה מהצד של אפלק, אמר למגזין כי אפלק "בסדר והוא מאוד מפוקס".