אפלק "לא בקשר" עם הילדים של לופז

מקורבים לג'ניפר לופז טוענים שהיא האמא הכי טובה שיש. ובן אפלק... קצת פחות

לופז ואפלק בימים טובים יותר. צילום: רויטרס

על רקע הגירושים של ג'ניפר לופז ובן אפלק, נראה שהמאבק על הנרטיב עולה מדרגה – כשמקורות "מקורבים" ללופז מעניקים כל יום ידיעה "בלעדית" חדשה לתקשורת. הפעם, מקור מסר למגזין "פיפל" שבעוד לופז נשארה קרובה לילדיו של אפלק גם לאחר הפרידה – אפלק עצמו לא היה בקשר עם ילדיה של לופז.



 

לפי המקור, לופז דיברה לעיתים קרובות בפומבי על כך שאפלק הוא אבא טוב לילדים שלו – ויולט בת ה-18, סרפינה בת ה-15 וסמואל בן ה-12 – שהוא חולק עם האקסית ג'ניפר גארנר. לופז עצמה היא אמא לתאומים בני 16, מקס ואמה, עם האקס מארק אנתוני. לפי המקור, הזמרת "עדיין קרובה לגארנר ולכל חמשת הילדים". לעומת זאת, הוא טוען שאפלק "קרוב לשלושת ילדיו" אך "לא היה בקשר עם ילדיה".

"העובדה שהוא לא ראה את הילדים שלה הרבה זמן, זה כאילו הוא עזב, אבל היא קרובה במיוחד לילדים שלו", ממשיך המקור. כדי להוכיח את זה, הוא ציין שלופז נכחה בטקס הסיום של סמואל ביוני, וויולט בילתה איתה שבוע במהלך חופשה ביולי. לדבריו, לופז גם קרובה לארבעת הילדים של האקס אנתוני, שהיו לו לפני שנישאו. המקור הוסיף: "היא שומרת על קשר עם הילדים והיא אמא טובה".

האמנם?

איש משפחה?

מקור המקורב לזוג אמר למגזין מוקדם יותר החודש כי הקשר של אפלק עם לופז עזר לו "להיות שוב איש משפחה". לדבריו, "המשפחה מאוד חשובה לשניהם, ויחד הם היו אנשי משפחה".



 

בעקבות הגירושים המתגבשים של בני הזוג - לופז הגישה בקשה לגירושים ב-20 באוגוסט - מקור אחר אמר למגזין שילדיהם של השניים הם הדאגה העיקרית שלהם והם עומדים בראש סדר העדיפויות.

בראיון שנתן אפלק ב-2021 הוא דיבר על היותו אבא ועל כך שהדעות של ילדיו הן היחידות שחשובות לו. "אחרי שאמות מישהו ישאל את הילדים שלי – 'איך היה אבא שלך?' ואז אני אדע מה החיים שלי היו שווים".