פרידה עוזיאל מכריזה: "זו אהבה גדולה"

כוכבת הריאליטי שכמעט קטפה את תואר המנצחת בגמר "האח הגדול" בעונה האחרונה חטפה הערה מעליבה והתייחסה אליה ברצינות. "לפני הכל יש לי כבוד"

פרידה עוזיאל. צילום: מתוך "האח הגדול"

אין ספק שפרידה עוזיאל זכתה להמון אהבה מצד הקהל כשסיימה במקום השני בגמר "האח הגדול". לפרגונים הרבים שלהם היא זוכה מאז שיצאה מהבית המפורסם, משתחל מדי פעם גם סרקזם. אמש (ראשון) עוזיאל התייחסה בחשבונה בטיקטוק להערה שקיבלה מצד אחד הגולשים שביקר אותה על החיבור שלה לדת, לאחר שהזכירה את יום פטירתו של רבי נחמן. 

"טוב, אז בגלל ששמעתי הרבה מצקצקים, היה לי חשוב לבוא ולספר את הגרסה שלי, מה הקשר שלי לרבי נחמן", אמרה עוזיאל בפתח הסרטון. "מישהו הגיב לי 'כן, תיסעי לקבר שלו לעשות טוורק', שבעיניי להגיד דבר כזה זה חמור מארץ החמורים. זה לבזות את הצדיק. כי אני אישה עם שכל, אני עם שכל, יש לי שכל, יש לי כבוד, לפני הכל יש לי כבוד, זה הקטע שלי, שיש לי כבוד" הדגישה שוב ושוב.

לאחר מכן שיתפה פרידה בדרך שבה התחברה לרב. "כשהייתי בת 22, אולי קצת לפני, התחלתי לקרוא על רבי נחמן, על איך לצאת לטבע, להתבודד, לשפוך את כל אשר על לבך, ושזה יענה כמו תפילה. זה ממש התחיל לסקרן אותי כשהוא אמר שהוא רב לדור בלי אלוהים. סופר התחברתי ולקחתי משם הרבה דברים לחיים".

@friduchka

Replying to @יוסף רק אור ואהבת חינם. לא לשכח להדליק נר היום 💕

♬ original sound - Frida Uziel

בהמשך סיפרה איך נחשפה לתוכן בפייסבוק של גולשות שכתבו שרבי נחמן הזמין אותן אליו לאומן ולא הבינה לפשר העניין. "ואז חודש לפני יום ההולדת, וואלה הרבי הזמין אותי. באותה תקופה הייתי מנהלת סושיאל, ועבדתי עם עסק מאוקראינה, והוא ביקש שאני אבוא ואני אעשה הרצאה. אמרתי 'אני כבר באוקראינה, אז מה, אני לא אסע לרב? הרבי הזמין אותי'. ככה באמצע, נסעתי לאומן ביום ההולדת שלי והיה מדהים. זו אהבה גדולה".

פרידה עוזיאל יוצאת מבית "האח", צילום: ניר פקין

ומה חשוב לה להעביר לעוקבים? "נראה לי שהמסר הגדול הוא שאנחנו יהודים, ואני יהודייה ואף אחד לא ייקח את זה ממני, את הזהות היהודית שלי, לאהוב את השם ולדבוק בדרך ארץ. לא צריך להיות חסידה בשביל זה. אז כן, אני גם רוקדת טוורק וגם הייתי בקבר של רבי נחמן".

נושאים חמים