"לעזוב": הדר מ"האח" משנה מסלול

כוכבת העונה האחרונה של "האח הגדול" פתחה את המצלמה וגם את הלב וסיפרה על התחושות המורכבות, הלחץ והשינוי הענק שהיא מתכננת. "אני לא יודעת אם אני אצליח"

Loading...

הדר שירי רוצה לעזוב, ורוצה אהבה

פיינליסטית "האח הגדול" הדר שירי ניצלה את יום המנוחה אתמול (שבת) כדי לתקשר עם העוקבים הרבים שנוספו לה בתקופה האחרונה, ולתחזק את הקשר איתם. לצורך העניין היא חשפה את הסערה המתחוללת בתוכה בימים ובשבועות שאחרי היציאה מהתוכנית שהפכה אותה לדמות מוכרת בכל בית בישראל ואת הניסיון לחזור לאיזושהי שפיות. בסדרת סטורי באינסטגרם שלה היא שיתפה ברצון שלה לממש תוכניות גדולות הקשורות בחייה האישיים, כולל בתחום הרומנטי.

"נכנסתי למוד שיתוף, תחזיקו חזק", כתבה שירי בכותרת לסדרת הסטוריז שהעלתה. "יש לי קטע בעייתי באישיות, כשקורה לי משהו או שאני עוברת איזו תקופה, אז אני בטוחה שלכולם זה ברור וכולם מרגישים אותי וזהו שלא. אין לכם מושג מה אני חווה בכלל. יצאתי מ'האח', כל החיים השתנו. זה מלא דברים טובים ומלא אהבה, ושינויים. ואני כאילו 'אימא, מה עושים?'".

בהמשך סיפרה על הרצון לעזוב את בית הוריה, ולעבוד לגור לבד בעיר הגדולה. "בא לי לעשות מלא דברים, גם בעבודה, בקריירה, וגם בחיים הרגילים. כאילו בא לי לעזוב, לגור בתל אביב, אני מחפשת דירות. בא לי להירשם ללימודים. בא לי לחזור ללימודים ואני לא יודעת איך אני אעשה את זה ואם אני אצליח באמת להתאפס, אולי אני צריכה כמה חודשים".

הדר שירי בגמר "האח הגדול" , ניר פקין
הדר שירי בגמר "האח הגדול", צילום: ניר פקין

שירי סיפרה גם על הלחץ שהיא חשה. "בא לי לטוס עם חברות, אבל זה לא הטיימינג. אני לא יודעת מה לעשות עם כל האנרגיה האצורה הזאת. בא לי לעשות אתכם מבסוטים. בא לי לעשות אתכם גאים. יש עליי סטרס קצת, אני לא אשקר. אבל זה סטרס טוב, אני מוצפת בטוב".

מוצפת בטוב. הדר שירי, צילום: סויסה + 1

לבסוף, דיברה שירי גם על הרצון במערכת יחסים. "לעשות ויז'ן בורד של פיטנס, תזונה ובריאות, מצד שני סן טרופה, מסיבות, מצד שלישי לימודים, עבודה. לגור לבד, לעשות את הבית כמו שאני רוצה. אולי זוגיות. בקיצור, הבנתם? יכול להיות שזו הייתה אמורה להיות שיחה ביני לבין הפסיכולוגית שלי, אבל שבת היום, אז זכיתם. איך מסדרים את הבלגן בראש? אני עוד שניה לוקחת אטנט (תרופה לטיפול בהפרעות קשב וריכוז) רק בשביל להבין מה קורה איתי".

נושאים חמים

Load more...