אמילי קופר הורידה עוקב לשילה

אחרי שביטאה את הפגיעה שלה ממי שאיתו פלירטטה בבית "האח הגדול" ואיתו טענה שהחלה בקשר רומנטי, כוכבת הריאליטי מסירה עוקב

אמילי ושילה. צילום: רן יחזקאל

בשבוע שעבר דווח באתרי הרכילות על כך שאמילי קופר ושילה שלום נמצאים בתחילתה של זוגיות. בשיחה עם For Real הכחיש שלום את העניין, ואמש (ראשון) קופר טענה אחרת, וביטאה כעס ואכזבה משלום. היום (שני) הגיע השלב הבא שהוא ככל הנראה הכרחי בכל סכסוך ומריבה בין סלבס: הורדת עוקב. 

אז נספר לכם שקופר הפגועה, החליטה להסיר עוקב מהדך של שילה באינסטגרם. שילה מצדו עדיין עוקב אחר קופר, נכון לעכשיו. 

כזכור, ביום חמישי האחרון בשיחה עם For Real הכחיש שילה קשר רומנטי עם קופר. ״אמילי ואני נפגשנו כמה פעמים אחרי שיצאנו מבית 'האח הגדול'. אני ואמילי לא ביחד ולא היינו ביחד״, אמר. כנשאל האם הוא רווק, השיב: "לגמרי". גם בסשן שאלות שקיים הוא נשאל האם הוא וקופר ביחד והשיב בקצרה ובנחרצות: "לא". 

הסטורי של שילה, צילום: מתוך אינסטגרם

אמש הגיעה תורה של קופר לספר את גרסתה בסטורי באינסטגרם. "מרגישה שהאירועים האחרונים לא השאירו לי ברירה", כתבה. "תארו לכם שאתם מתחילים לצאת עם מישהו והוא מקסים ורגיש. אתם בונים את הקשר לאט ובשקט בלי הפרעות (או מצלמות) מהצד. הוא אומר לכם את המשפטים הנכונים, ואפילו מדבר איתכם על להפוך את זה לרשמי ולספר לכולם. ואז זה מתפרסם מוקדם מהצפוי, (כן, גם אני הייתי מעדיפה שהיה לנו עוד קצת זמן לפני שיתפרסם). ופתאום הצד השני, שעד לפני רגע היה כולו שם, מחליט להכחיש לגמרי את כל מה שקורה, להגיד שהוא נבהל מהפרסום ותוך כדי להפוך אתכם לבדיחה. וואלה, פוגע", שיתפה. "ניסיתי לשדר עסקים כרגיל אבל מבפנים אני המומה ופגועה (וכן אפילו בכיתי) ולרגע לא חשבתי שזה מה שייקרה. הכי חשוב לי שאני יודעת בדיוק מה קרה ומה האמת".

הסטורי של אמילי, צילום: מתוך אינסטגרם

לפני זמן קצר העלה שילה לסטורי צילום מסך של הודעה פרטית ששלח למגישת הטלוויזיה אופירה אסייג, בה עקץ את קופר. "היי אופירה, הורידו לי עוקב. קצת קשה לי עם המצב. רציתי לדעת איך את התמודדת עם מה שקרה עם אייל גולן", כתב שלום. 

שילה עוקץ את אמילי, צילום: מתוך אינסטגרם

נושאים חמים