אמילי ושילה: קרב הגרסאות

אחרי הדיווחים הסותרים על מערכת יחסים זוגית בין השניים, כוכבי "האח הגדול" מציגים: החלפת האשמות בפומבי. האם היתה זוגיות?

אמילי ושילה. צילום: צילום מסך אינסטגרם

עוד על המסך בבית "האח הגדול", היה נראה כי מתחיל להירקם קשר בין הדיירים אמילי קופר ושילה שלום. כשברקע קופר מעורבת גם עם דייר אחר, עידן גלפר.

לאחר היציאה מהבית, השניים התראיינו והצהירו כי לא היה ויהיה כלום, וכי הם בקשר ידידותי, שתועד בסלפי משותף בדרך לצילומי פרק האיחוד של "האח". 

בהמשך, ברשת דווח כי השניים בילו יחד את ראש השנה. בכל אותו הזמן קופר ושלום טענו שהם רק חברים.

אלא שביום חמישי האחרון פורסמו בכלי התקשורות דיווחים כי השניים נמצאים במערכת זוגית. ב"For Real" פורסם כי מקרובים לשניים סיפרו שהם גיששו בפן הרומנטי לאחר היציאה מהבית אבל כיום השניים אינם בקשר זוגי והם בקשר חברי בלבד.

אמילי ושילה, צילום: רן יחזקאל

במהלך סוף השבוע השיב שלום לשאלות ותשובות באינסטגרם וענה בפשטות "לא" לשאלה האם הוא בזוגיות אם קופר.

הסטורי של שילה, צילום: מתוך אינסטגרם

הערב (א') שיתפה קופר סטורי בו היא מתייחסת לראשונה לדיווחים ולשיח סביב הקשר שלה עם שילה. "מרגישה שהאירועים האחרונים לא השאירו לי ברירה", היא כותבת. "תארו לכם שאתם מתחילים לצאת עם מישהו והוא מקסים ורגיש. אתם בונים את הקשר לאט ובשקט בלי הפרעות (או מצלמות) מהצד.

"הוא אומר לכם את המשפטים הנכונים, ואפילו מדבר איתכם על להפוך את זה לרשמי ולספר לכולם. ואז זה מתפרסם מוקדם מהצפוי, (כן גם אני הייתי מעדיפה שהיה לנו עוד קצת זמן לפני שיתפרסם). ופתאום הצד השני, שעד לפני רגע היה כולו שם, מחליט להכחיש לגמרי את כל מה שקורה, להגיד שהוא נבהל מהפרסום ותוך כדי להפוך אתכם לבדיחה. וואלה, פוגע", שיתפה קופר.

"ניסיתי לשדר עסקים כרגיל אבל מבפנים אני המומה ופגועה (וכן אפילו בכיתי) ולרגע לא חשבתי שזה מה שייקרה. הכי חשוב לי שאני יודעת בדיוק מה קרה ומה האמת".

הסטורי של אמילי, צילום: מתוך אינסטגרם

ל"For Real" נודע כי בסביבתו של שילה הופתעתו מפרסום הסטורי של קופר.

נושאים קשורים