שילה שלום מודה: "המשפחה כעסה"

אחרי החשיפה המטלטלת בפודקאסט של ערן סויסה, שם דיבר על הילדות המורכבת שחווה, כוכב "האח הגדול" משתף בהשלכות הראיון ומדבר על הזעם מצד קרוביו

שילה מתייחס להשלכות הראיון המטלטל

קצת יותר מחודש עבר מאז ששילה שלום פתח הכל בפודקסאט "סויסה + 1" וסיפר באומץ על מה שקרה בביתו בילדותו, ועל ניתוק הקשר עם אימו. אמש (מוצ"ש) הוא נשאל על ידי אחד העוקבים האם משפחתו כעסה בעקבות הראיון, והשיב, כהרגלו, באופן פתוח וכן. 

"אחרי הראיון שלך לסויסה, המשפחה שלך לא כעסה שחשפת?", הסתקרנו. "זה מעניין כי כן היו אנשים שכעסו, אבל אני חושב שמי שכעס יש לו בעיה עם עצמו", אמר שלום בקטע הוידאו שצילם והעלה לסטורי. "כי אני בסופו של דבר סיפרתי דברים שנוגעים אליי ושאני הייתי שותף להם. בסופו של דבר אני סחבתי את זה, ואני בחרתי לפתוח את זה, תוך כדי שאני מנסה לשמור על כבוד של כל הניצבים". 

שילה שלום בכניסתו לבית "האח הגדול", צילום: יח"צ רשת 13

אחרי שהכחיש את הדיווחים על זוגיות עם אמילי קופר, שילה נשאל באותו סשן של שאלות ותשובות מדוע הוא לא זורם עם בנות שמתחילות איתו באינסטגרם. "האמת שאני קצת נגד האינסטגרם בכל הנוגע לנשים", עדכן את הגולשות שמנסות את מזלן. "אני מעדיף את זה בטלפון או פנים מול פנים", אמר, ומיד לאחר מכן דייק: "מעדיף את זה פנים מול פנים. אז קצת קשה לי פה, תבינו אותי". 

תבינו אותו. שילה שלום, צילום: אינסטגרם

נושאים חמים