אור בן-דוד חוגג יום הולדת: "ניצחתי"

זוכה "האח הגדול" פרסם פוסט מסכם לרגל יום הולדתו העגול, שם שיתף בתחושות אחרי הזכייה. "רק מי שהיה בבית הזה יכול להבין"

אור בן-דוד. צילום: ניר פקין

אור בן-דוד חגג אתמול (רביעי) יום הולדת שלושים, וכיאה למעמדו החדש ככוכב ואושיית רשת בהתהוות, הוא פרסם פוסט מרגש בחשבונו באינסטגרם בו חלק בדרך שעבר, בחוויה בבית "האח הגדול" ממנו יצא כזוכה הגדול, ועל האבהות. ולמי הוא ביקש להודות?

"כשהייתי ילד תמיד חשבתי לעצמי שגיל 30 זה גיל כזה של גדולים, ועד שאגיע לשם יש המון זמן. אז היום הגעתי לגיל הזה של הגדולים. והדרך, הדרך הייתה מלאה בהכל מהכל והזמן רק הוכיח לי כמה הוא עובר מהר וכמה אפשר להספיק כאשר האדם נמצא במסע הזה של החיים", כתב בן-דוד.

בהמשך שיתף בשנה שעברה עליו. "באופן אישי, עברה עליי שנה שלא יכולתי לחלום עליה בשום מצב. בית בנווה אילן, אנשים שונים ומגוונים, מצלמות, מיקרופונים, סיטואציות שבמציאות היומיומית ספק אם היו מתרחשות. והניצחון שהגעתי אליו - מי היה מאמין ? אולי רק אימא שלי היקרה. עבורי, כל הדרך הייתה רצופה ניסיונות וניצחונות. כמו שאמרתי: ניצחתי את עצמי, ורק מי שהיה בבית הזה יכול להבין שלהיות מול עצמך, מרגיש כמו להיות מול מראה 24/7".

"מי היה מאמין?" אור בן דוד - הזוכה של האח הגדול, צילום: ניר פקין

בן-דוד לא שכח להודות גם על האהבה שהוא מקבל מצד תומכיו. "אני רוצה לומר תודה ענקית לכל מי שהיה לצדי במהלך הדרך המטורפת הזו שעברתי ועדיין עובר, לכל מי שמחבק חזק במילים ופיזית ברחוב. אני משתדל להחזיר לכם כל יום מחדש ועדיין מתעורר כל בוקר ומבין כמה זה לא מובן מאליו וכמה זאת באמת זכיה ששווה יותר מכל סכום בעולם".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by 𝕆𝕣 𝕓𝕖𝕟 𝕕𝕒𝕧𝕚𝕕 (@orbendaviid)


לקראת סיום הודה גם לאימו, וסיפר על השינוי שעבר כשהפך לאבא. "תודה לאימא שלי, כל מה שיש לי בחיים, כמו שכולכם יודעים, על זה שאת המקום הכי בטוח עבורי והבן אדם הכי קרוב אליי. לילד שלי, אלוף העולם שלי, שלפני שנייה נולד וכבר היום אומר לי שיש לו שיעורי בית. רק כשאתה הורה, אתה מבין איזה חלק חשוב ועמוק זה יוצר לך באישיות, בחשיבה ובדאגות, כאילו נולד לך עוד חדר בלב".

"אני מאחל לנו ימים ושנים של שקט מכל אויבינו", בירך לסיום. "שלא נכאב ונאבד עוד, שנזכה לשובם של החטופים, לבריאות הנפש והגוף, לשמחות ולמזל טוב אמתי כי אנחנו זקוקים לזה יותר מתמיד".

נושאים חמים