פרסום ראשון: פרידה ודיג'יי במשבר זוגי

כשלושה שבועות אחרי שיצאו מבית ״האח הגדול״, משתתפי התוכנית שהתאהבו על המסך, במשבר ראשון

פרידה ודיג'יי. צילום: שוקה כהן

שבועות בודדים אחרי שיצאה במקום השני בגמר "האח הגדול", הפיינליסטית פרידה עוזיאל ובן זוגה דיג'יי שארפ חווים משבר ראשון ביחסים, כך נודע ל-For Real.

כזכור, השניים הכירו לפני כניסתם לבית "האח הגדול" והפכו לזוג לעיניי המצלמות, כששארפ הכריז על התעניינותו בעוזיאל עוד בתעודת הזהות שצילם בטרם כניסתו לריאליטי. מי שהתנגדה לזוגיות הזו היא משפחתו של דיג׳יי ובראשם אמו, מרים לוי. בימים האחרונים המתקפה נגד עוזיאל מצד אמו עלתה שלב עד שהיא כינתה אותה ״שטן״ והבטיחה כי לא תיתן לקשר להתקיים.

דיג'יי ופרידה, צילום: מתוך "האח הגדול" רשת 13

בעקבות ההתבטאויות הקשות, הקשר בין דיג׳יי לאחיו ואמו נותק. על פי מקורבים, היציאה של פרידה מחוץ לבית מלווה בקשיי ההתאקלמות, והביקורת והמתקפות הקשות מצד המשפחה של דיג'יי, לא מסייעות לה כלל. כל זה הוביל למצב שבו עוזיאל ושארפ יתפצלו הלילה ויעבירו אותו בנפרד. 

פרידה ודיג'יי אחרי צאתה מהבית בגמר "האח", צילום: מיכה לובטון

גם בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות בו דיג'יי הגיב למתקפה של אימו מרים לוי על פרידה, לוי המשיכה בשלה כשכינתה בתגובות את עוזיאל "מלכת הביוב של נתיבות" (עיר הולדתה של פרידה). והוסיפה להשתלח בה כשכתבה: "רק אימא שלו יודעת את האמת. ואימא שלו לביאה שחייבת להגן עליו מפני בחורה זולה, שאם הוא לא היה מגן עליה ב'האח הגדול' הייתם רואים סרט פורנו. ואני שמחה שהיא לא זכתה במיליון. השם לא יכול לתת מתנות לבחורה כזאת". 

"מלכת הביוב". לוי נגד עוזיאל, צילום: מתוך טיקטוק
לוי במתקפה קשה נגד פרידה, צילום: מתוך טיקטוק

נושאים חמים