לי ואן מבזבזות את המיליון

עוד לא עבר שבוע מאז שצמד האחיות המעושרות זכו ב"המירוץ למיליון" , והן כבר נצפו יחד בזמן מסע בזבוזים. תפסנו את לי לשיחה הבהרה

לי ואן בשופינג. צילום: ללא קרדיט

בשבוע שעבר שודר גמר "המירוץ למיליון" שבסופו הוכרזו צמד האחיות לי ואן אברהמי כזוכות הגדולות של העונה. מלבד התואר הנחשק, הן גם שלשלו יחד לכיסן מיליון שקלים. אמש (שני) הן נתפסו במצלמות בזמן שבילו בקניון רמת אביב שבצפון תל אביב, במטרה לשחרר קצת מהכסף הרב שבו זכו.

בסדרת התמונות שהגיעה לידינו הונצחו האחיות הזוכות כשהן פוסעות יחד עמוסות שקיות בקניון. בשיחה קצרה עם For Real סיפרה לנו לי על התוכניות לתרום חלק מהכסף לטובת נושא שבוער בעצמות של כולנו. 

הארנק כבד? לי ואן בשופינג, צילום: ללא קרדיט
מה תהיה כאן נקודת הסיום? לי ואן, צילום: ללא קרדיט
לי ואן מטיילות בין החנויות, צילום: ללא קרדיט

בשלב מסוים במהלך הבילוי, אן התפצלה מלי וניגשה לאזור הקוסמטיקה באחת מרשתות הפארם. 

איפה לי? אן מתפצלת, צילום: ללא קרדיט

לי, מה עשיתן שם ועם מי?

"היינו אני ואחותי וחבר שלה יאיר. הסתובבנו בקניון רמת אביב בתל אביב. ראינו מתנות לחגים, למשפחה ולעצמנו. התפנקנו". 

כבר מבזבזות את המיליון?

"המיליון ממש לא יבוזבז. אנחנו חושבות עדיין לאן לתרום את המעשר ובא לנו שזה יהיה קשור ל-7 באוקטובר כי יש לי יום הולדת ב-6 באוקטובר, וזאת המתנה הכי טובה שיכולה להיות. וכמובן, לקנות עם זה דירה". 

במוצ"ש חגגו לי ואן את הזכייה ב"המירוץ" במסיבה שנקטעה לזמן מה בגלל אזעקות שהופעלו בעקבות ירי רקטי לאזור שבו התקיימה החגיגה. למרות הסיטואציה הלא נעימה, לי ואן לא נתנו לעניין לבאס ולהוריד את מצב רוחן, ותועדו גם בחדר המדרגות שאליו הגיעו כדי להתגונן מהאש כשהן רוקדות ומוחאות כפיים. 

מתמגנות ומחייכות. לי ואן, צילום: ללא קרדיט

נושאים חמים