אור חגג, מי בא לפרגן?

אתמול קיים זוכה "האח הגדול" את מסיבת הזכייה, לאחר שדחה אותה בכמה ימים בעקבות המצב הביטחוני. מי בא לפזר אבק כוכבים?

היילייטס מהמסיבה של אור בן דוד

אמש (מוצ"ש) חגג זוכה "האח הגדול" אור בן-דוד את זכייתו בתוכנית ואת מיליון השקלים ששילשל לכיסו. המסיבה שהתקיימה במועדון ברחובות, משכה אליה לא מעט סלבס, דיירי עבר של מהתוכנית ומהעונה הנוכחית וגם זמרים מהשורה הראשונה. 

למסיבה הגיעה אחת מחבריו הטובים ביותר של בן-דוד בבית "האח הגדול" מיכל מושיוב. במפגש שנתפס במצלמות ניתן לראות שאור קיבל את מיכל בחיבוק חם ואוהב. גם הטנג'יות אורית ולירון וחיים טויטו הגיעו לפזז ולפרגן לחברם הטוב. קרן אוזן שנכנסה בכניסה השנייה, אבל לא ממש הצליחה לבלוט באה גם היא ואפילו רקדה.

ההפתעה הכי גדולה של הערב הייתה עינב שרי שהגיעה למסיבת הזכייה, למרות חילוקי הדעות מול אור והפיצוץ הקשה בין השניים במהלך העונה. 

בגזרת דיירי העבר של "האח", מצאנו את אליאב טעטי שבא לתמוך, וגם את זוכת העונה הקודמת יובל מעתוק. אור ויובל התחבקו והצטלמו יחד.

חוץ מדיירים שקשורים לתוכנית, גם הזמרים אייל גולן ואיתי לוי, וישראל, הגרוש של ג'קי אזולאי נכחו במקום והרימו לבן-דוד. 

טויטו ואיתי מפרגנים לבן-דוד, צילום: ללא קרדיט

בן-דוד נשא גם נאום על הבמה, בו ביקש להודות לאנשיו ותומכיו. "אני רוצה להגיד לכם שחיזקתם אותי, בזכותם חייכיתי כל יום מחדש. תודה על ההצבעות, האהבה והפרגון והכי חשוב בעולם: בואו נשלח מפה החלמה מהירה לכל חיילי צה"ל וכחות הביטחון, עם ישראל חי ולא נשכח את החטופים שעדיין נמצאים בשבי", אמר אור רגע לפני שהפריח 101 בלונים צהובים כמחווה ל101 החטופים שעדיין נמקים בשבי החמאס. 

נושאים חמים