תחזיקו חזק: אור והדר מתקרבים

זוכה "האח הגדול" פרסם בסטורי בעמודו ברשת החברתית שיחה באווירה קלילה ומפויסת עם הדיירת שאתגרה אותו ועשתה לו לא מעט צרות בזמן שהותו בבית

אור והדר מתקרבים. צילום: באדיבות רשת-13ואנדמול שיין ישראל, ניר פקין

הזוכה הגדול של "האח הגדול" אור בן-דוד קם היום במוד מפויס במיוחד וניצל אותו כדי להתקשר להדר שירי, שבילתה איתו במשך שלושה חודשים בבית המפורסם, אבל לא נמתנה בלשון המעטה בין חבריו הטובים. השניים שהתווכחו ורבו פעמים רבות במהלך העונה סביב נושאים שונים ומגוונים, בוחרים כעת, לפחות מצדו של בן-דוד, לאמץ גישה שונה של שלום.  

בן-דוד תיעד את שיחת הוידאו שערך עם שירי במהלך נסיעה וכתב על גביה: "היא בהכחשה, אבל מאוהבת בי קשות". בתחילת השיחה שאל אור את הדר: "ת'אמת, כמה התגעגעת אליי?". התשובה מהדר הייתה פחות לבבית: "איף, עד שקיבלתי חופשה, אימאל'ה", השיבה. "ת'אמת, ת'אמת, כמה התגעגעת אליי?", שב ושאל. "בוא נגיד שעוד לא הספקתי להתגעגע, אהוב", אמרה הדר. "לא, אבל אני חסר לך, אני מרגיש את זה", התעקש. "איך אתה מרגיש את זה בדיוק, דרך המסך?", ניסתה להבין. "אני רואה על הפנים שלך, בתור אחת שנתנה לי ברקס", התבדח. "וואחד ברקס", חיזקה שירי וצחקה, כשברקע נשמע גם קול צחוקו של בן-דוד.

אור והדר בשיחה מפתיעה | מתוך אינסטגרם

נזכיר כי גם בפרק "האח הגדול פגישת מחזור" ששודר השבוע שירי ובן-דוד לא הפסיקו להתווכח ביניהם והציפו שוב את חילוקי הדעות שסיפקו לא מעט רגעים דרמטיים במהלך העונה.

אור בן דוד. זוכה "האח הגדול", צילום: מיכה לובטון

נושאים חמים