מה קרה למקום השלישי בריאליטי?!

שלישי כי טוב? ספיר וליאור הצליחו להשאיר את הקהל בהלם כשפרשו ברגע השיא והגיעו למקום השלישי ב"המירוץ למיליון", אבל היסטוריית הריאליטי מלמדת כי דווקא השלישי הוא בעל סיכוי הצלחה לא קטנים בכלל בתעשייה. עדן סניגו עם הרשימה המלאה

עדן סניגו על המקום השלישי בריאליטי

‎ספיר וליאור פרשו וסיימו במקום השלישי בגמר "המירוץ למיליון" ששודר אמש (ד'). תמיד מדברים על המקום הראשון, ועל המקום השני שיעשה קריירה ולא מדברים מספיק על המקום השלישי. אבל ספיר וליאור היקרים, יש לכם עוד עתיד מבטיח. ברגע ההדחה צפו 741,000 אנשים ואם הייתה תחרות על אהבת הקהל - כנראה שאתם הייתם המנצחים.

אם תסתכלו על הביצה המקומית (וגם העולמית) אולי תופתעו לגלות שכמה מיוצאי הריאליטי הכי זכורים על המסך - דווקא הגיעו למקום השלישי.

אביבית בר זוהר

הכוכבת הראשונה ברשימה והכי אייקונית היא בר זוהר, שהתחילה ב"אח הגדול". ב-2019 היא השתתפה בפעם השנייה בתכנית (אחרי שבעונה הרביעית היא הודחה רגע לפני הגמר) וסיימה מקום שלישי. הפכה לכוכבת רשת, אשת עסקים והופיעה בתכנית ריאיליטי נוספות כמו "יס מן" ו"מה שקורה באילת".

אביבית בר זוהר, צילום: ניר פקין

ג׳וזי זירה

התחיל גם הוא ב"מירוץ למיליון", שם הגיע יחד עם אלכס עמר למקום השלישי. בהמשך זירה  השתתף בתכניות ריאליטי נוספות כמו "האח הגדול", "הישרדות" ותכנית ריליאטי בצרפת. היום הוא דיי-ג׳יי מצליח ברחבי העולם.

ג'וזי זירה, צילום: מיכה לובטון

ג'קי אזולאי

אזולאי היא אולי הכוכבת הכי גדולה אולי שיצאה מ"מאסטר שף". היא הגיעה למקום השלישי בעונה השלישית, הפכה לאושייה בתחום האוכל, המשיכה לככב על המסך בתכניות כמו "זוג מנצח", "חלומות מפלסטיק", "הישרדות" ואפילו קיבלה ריאליטי משפחתי על שמה יחד עם אחיותיה.

ג'קי אזולאי, צילום: אור גפן

נטע ועומר ברזני

עוד זוג זכור במיוחד מ"המירוץ למיליון" הם צמד האחים, שהגיעו למקום השלישי. בהמשך נטע נכנסה ל"האח הגדול" והיום עובדת כדוגמנית ומשפיענית רשת.

נטע ועומר ברזני, צילום: כפיר זיו

וואן דיירקשן

להקת הבנים הבריטית הגיעה למקום השלישי ב"אקס פקטור בריטניה". הלהקה, שהורכבה בידי סיימון קאוול במסגרת העונה ששודרה ב-2010, זכה להצלחה בינלאומית גדולה. כיום חבריה מנהלים קריירות סולו מצליחות בדגש על הארי סטיילס, הפך לאחד מכוכבי הפופ הגדולים של השנים האחרונות.

וואן דיירקשן, צילום: איי.פיי

 

נושאים חמים