נויה אריאלי חושפת: "לא נמשכתי לדור"

נויה ודור מ"אהבה חדשה" מתחתנים היום, אבל השניים ממש לא עושים הנחות זה לזו. בשיחה גלויה עם ערן סויסה לפודקאסט "סויסה +1" הם מדברים על הפומו, הריבים, ומה שבאמת קרה מאחורי הקלעים של התוכנית

ערן סויסה + נויה ודור

ביום הכי מרגש בחייהם, דור טאוב ונויה אריאלי, שהתאהבו ב"אהבה חדשה", יושבים לשיחה כנה על מה שהביא אותם לרגע הזה. הם לא מסתירים שום דבר – החל מהדמעות ועד הרגעים הלא הכי זוהרים מאחורי הקלעים.

מאוהבים. נויה אריאלי ודור טאוב, צילום: נויה אריאלי

דמעות או פשלות – זה לא משנה

בזמן שנויה מודה בבכי יומיומי לקראת החתונה ("דור בכה גם אתמול!"), דור דווקא נשמע רגוע יותר: "מה כבר יכול לקרות? מקסימום קצת פאשלות". נראה שהלחץ לא זר לזוג הזה, שמתמודד איתו בדרכים שונות: דור רוצה חיבוק, ונויה? היא במשימות. "אני לא רואה אף אחד, כולם צריכים להתחייל סביבי", היא מסבירה.

בואו נחזור אחורה לזוגיות שלכם. הכרתם ב"אהבה חדשה", בעונה שלישית והאחרונה, ובעצם התחלתם יחד, את בחרת בו, הוא הגיע אלייך, זה נמשך חמישה ימים ואז נפרדתם. את יותר רצית והוא זה שלא רצה, נכון? כלומר, אצלך זה היה יותר מורכב.

דור: "אתה צודק פחות או יותר. לא הראיתי שאני רוצה, אבל בתכלס רציתי כל הזמן, כן".

נויה: "פחות אמרתי, טוב, אני רוצה אותו, אבל הייתי אובססיבית בדיבור עליו. לא הבנתי את זה שבפועל יש לי איזשהו רגש מסוים, פשוט לא יכולתי להפסיק לדבר עליו".

אני, כצופה, בזמן אמת, בגלל שאני גם צופה כבן אדם וגם כעיתונאי, יש לי תמיד העין הביקורתית הזאת, אז היה לי ברור שיש פה אפילו אולי עריכה כזאת, שסידרו את זה ככה, שהוא ילך, יחזור, תרגילים של ריאליטי. יכול להיות שזה באמת מה שקרה, אבל זה עבד.

נויה: "תשמע, בייחוד בתוכנית שמצלמים מראש, אז העורך חייב לבנות תסריטים מראש, הוא צריך ליצור עניין. לי לא היה שום מושג שדור יחזור. אז, מבחינתי באותו רגע, כשהוא חזר, חשבתי שעוד יומיים הוא הולך ללכת. כאילו, הוא חזר רק בשביל לעשות לי קטע, והוא ילך.

"עבר יום ועוד יום, והוא עדיין נשאר, ואז עשיתי סוויץ' בראש בעזרת הפסיכולוג. הבנתי שדור פה, זה המצב ואני חייבת למצוא מישהו, גם באיזשהו מקום להחזיר לו ולהראות לו וגם באיזשהו מקום שתהיה לי חוויה מסוימת, ואיכשהו ביום שאמרתי שאני רוצה לטוס עם דור כולם היו בהלם, אנשים לא האמינו, כי הייתי כל כך קשה, שמתי אלף מסכות, רק שלא ידעו, ולהוציא את זה החוצה ולהגיד 'אני רוצה את דור' אחרי שנכנסתי בו? אני הייתי מאוד קשה, הוא סבל, היו בינינו התנגחויות קשות, אז להגיד את זה בקול, זה כאילו, מה שיחקת כל הזמן בהתחלה?".

אז מה באמת קרה שם? מה באמת גרם לך?

נויה: "אני חושבת שמה שהיה לי ולדור בהתחלה, שלא הצלחתי לעשות עם הגברים שבאו אחרי זה, זה שמאוד דיברנו על כל הדברים, ועם דור כבר היתה לנו כבר את הכימיה של להכיר אחד את השני, וגם, הוא ראה אותי".

דור: "היא נותנת את הקרדיט לעצמה, שכאילו היא בהתחלה נורא רצתה לדבר עם הגבר הראשון, ואז כבר אין לה כוח עם האחרים. בתכלס, אני פשוט איש שיחה יותר טוב".

נויה: "מבחינה חיצונית לא נמשכתי לדור. זה עניין, כי דבר ראשון, כשאתה מכיר מישהו, אתה מסתכל על איך שהוא נראה. ‏פתחתי את הדלת ואמרתי לעצמי שהוא לא הטעם שלי כאילו".

דור: "אתה מאמין לה?".

נויה: "הוא הבן אדם הכי חתיך שיצאתי איתו, אני כל הזמן מעלה סטוריז שלו, כי בא לי שכולם יראו מה יש לי. ‏הטעם שלי היה דאד בודי, יותר כרס, קצת מקריח, ודור פתאום בא עם איזה ג׳ינס גדול.

אז אמרתי, טוב, הוא בטח נחמד ובגיל שלי, יהיה קצת צחוקים, אבל אז הוא נקשר, והוא אמר לי כבר ביום השני בבוקר הוא קם, והוא הסתכל, והוא אמר לי 'אני רוצה אותך'.  בן אדם שאומר לי את זה אחרי 24 שעות, אני אומרת, טוב, הוא רוצה להיות בריאליטי. אין מצב שהוא רוצה אותי. כאילו, מה קשור עכשיו? ואז אני חוזרת מהפסיכולוג, אחרי שהוא אמר לי את זה, ואני רואה נייר טואלט על השולחן, אני אומרת לו, מה, בכית?".

דור: "איזה אינסטינקט, איזה חושים. איך ידעה? כי היא ראתה נייר טואלט. לא הראו את הקטע הזה".

נויה אריאלי, צילום: אור גפן

מהפך על המסך – ומה באמת קרה אחרי התוכנית?

אני רוצה אבל רגע להתעכב על משהו שאמרת, כי הוא מאוד מרגש אותי. כשאת אומרת שאת פותחת את הדלת, והוא לא הטייפ שבנית עליו, או שהראשון שתתחילי איתו בבר, זה אפילו עוד יותר מרגש, שאנחנו עכשיו יושבים פה שבוע לפני חתונה. אם לא היה לכם את הריאלטי הזה, כנראה שגם לא היית נותנת את הצ'אנס הזה.

דור: "תשמע, זה לקח זמן מהצד שלה עד שהיא רצתה אותי. תחשוב שזאת תוכנית שכל שלושה ימים צריך להחליט אם ממשיכים. תחשוב שעד שהבנו שאנחנו רוצים ומתאימים, אז ממש כבר הכרנו אחד את השנייה. זאת אומרת, זה לא היה על פי הפורמט".

נויה: "זה גם קרה אחרי, כשהבנו שאנחנו באמת רוצים, זה לא קרה בתוכנית".

דור: "אני הבנתי על ההתחלה, ממש על ההתחלה. תחשוב שהיא היתה צריכה להגיד לי ללכת ואז החזירו אותי. ואז אחרי שבועיים היא כן רצתה".

אז דור, כשהחזירו אותך והתחלת לצאת עם בחורות חדשות, אז אתה באמת היית בעניין כבר?

דור: "זה מאוד מורכב. בדיעבד, אני יכול להגיד לך שהדבר שהכי הניע אותי לחזור, זה לראות אותה וגם קצת להכניס לה כזה, וגם קצת לגרום לה להבין מה היא פספסה, וגם אולי בתרחיש הכי טוב, להשיג אותה. אבל כן הייתי במוד כזה של, בואנה, הניסיון הראשון שלי עבד טוב. וואלה, אהבתי על נויה, אז בטח הם ימשיכו להביא לי בנות בסגנון הזה. וזה לא עבד עם אחרות. גם נויה הייתה מול הפרצוף שלי כל הזמן. גם הן היו פחות הטעם שלי".

יש לא מעט סיפורים של אנשים שהכירו בריאליטי, שהתחתנו גם. כזה עוד לא היה. אתם הזוג הראשון מ"אהבה חדשה".

נויה: "מאוד רציתי למצוא אהבה, אבל לא חשבתי שזה יחזיק. כאילו באיזשהו מקום אמרתי, איך הם יכולים לקלוע בול לטעם שלי? אני בת 26, עברתי כמה סבבים, היו לי מערכות יחסים שכשלו, אבל אני יודעת מה הטעם שלי. ואני גם כל הזמן אומרת לחברות שלי הרווקות, שכל מה שעשיתם עד עכשיו, תבינו שזה לא, ותהפכו את עצמכן 180 מעלות".

דור טאוב ונויה אריאלי, צילום: מתוך פרק האיחוד של "אהבה חדשה"

אחרי התוכנית: משבר בחוץ

כמו רבים שיצאו מריאליטי, גם דור ונויה נתקלו במציאות המורכבת שמחכה מחוץ לבועה. אחרי התוכנית, הם התמודדו עם לחצים ו"רעשי רקע" מצד המפיקים, וכשהשידורים התחילו, גם נויה החלה לפקפק אם דור באמת הטעם שלה. "חזרתי לטוס להופעות ודובאי, ולא הייתי בטוחה אם אני רוצה לוותר על זה", היא מספרת. דור, מצדו, נשאר סבלני – גם כשזה היה נראה אבוד. "שכשהחלטתי שאני רוצה, הוא עדיין רצה, ואני לא האמנתי שהוא בעניין אחרי כל מה שהעברתי אותו" נויה אומרת. "כשיצאנו מהבית, אתה נמצא באמת בתוך מין מעטפת כזאת, שדואגים לך להכל, יש לך סינון של כל מיני רעשי רקע. עכשיו, אני בתור דוגמנית, שדיגמנתי כל החיים וטסתי בעולם והכרתי אנשים, וכל רגע, היי, בואי לפה, בואי למיקונוס, בואי לאיביזה, בואי לשם, בואי לזה. פתאום, מכירה את דור שהוא לא קרוב ללייפסטייל שהיה לי, ולבנות איתו פתאום מערכת יחסים, לשים בצד את כל מה שחוויתי עד עכשיו, טיסות, עניינים. אני יודעת להגיד עכשיו שזה היה מאוד מאוד שטחי, אבל לוותר על זה, זה הרגיש לי, רגע, מה, אני אוותר על זה בשביל מישהו שאני עדיין לא מרגיש שאני אוהבת אותו?".

דור: "גם היה איזשהו לחץ מצד התוכנית, כל הזמן, כי זה היה בין שסיימנו את הצילומים, עד לעלייה של השידורים. אז תמיד זה היה כזה, מה איתכם? הכל בסדר? אתם ביחד? פתאום סטורי שהיא טסה לחו״ל ואני לא, אז בדקו איתנו שהכל בסדר, זה גם קצת חטטני וזה מקשה לפתח מערכת יחסים".

נויה: "אני הכי שקופה עם העוקבים שלי, אני משתפת, הם גם רוצים לדעת, הם מתעניינים, אבל הרעשי הרקע האלה בסופו של דבר השפיעו עליי להגיד, אוקיי, רגע, המעטפת הזאת גרמה לי לרצות מישהו שהוא בכלל לא הטעם שלי. זה אולי לרצות מקום חם, אולי איזה כיף זה שיש מישהו שרוצה אותך וזה, אבל אין פה, אין פה משהו אמיתי. זה תוכנית טלוויזיה. זה לא אמיתי מה שהיה שם. הם יצרו לי דירה, הם יצרו לי טיסה. את באולפן, את לא בחיים שלך. אבל דור לא היה באולפן עם הרגשות שלו. אני הייתי באולפן ואז הייתה לי טיסה לדובאי, טסתי להופעה של ביונסה, וכל שניה ניסו להכיר לי מישהו, ואז היה לי פומו, מטורף, וחזרתי לדור".

דור: "סיימנו את התוכנית, תחילת דצמבר, איזה חודש ומשהו היינו יחד. לפני היום הולדת שלה, היא החליטה שהיא רוצה לחתוך. אמרתי לה, סבבה, נויה, אין בעיה, הלכתי לה בפרצוף, ויום אחרי, כשהיא התקשרה ואמרה 'לא, זה לא מה שהיא, לא הבנת אותי נכון', את לא ידעת מה את רוצה, ניסית לרמוז לי, הלכתי הביתה, לא דיברתי איתה, היא שלחה לי הודעה באותו יום 'שתדע שאתה מאוד חשוב לי'. לא יודע מה עניתי לה. ואז יום אחרי זה, בבוקר, היא כבר אמרה לי שלא הבנתי אותה נכון.  ‏היתה לה יום הולדת, חגגנו, נהנינו, ואז שוב, היא ביקשה להיפגש איתי ושוב ביקשה הפסקה".

נויה: "הוא התבאס עליי, הוא אמר לי, למה הבאת אותי עד לפה בשביל להגיד לי שאת לא רוצה?".

רגע, הפרידה השנייה היתה אחרי כמה זמן שהייתם יחד?

נויה: "שבועיים. אחרי שבועיים מהפעם הראשונה".

כלומר, שתי פרידות בחודש.

דור: "לא פרידות, אי אפשר להגיד שבכלל היינו ביחד, זה היה איזשהו רומן".

מה לא עבד לך?

נויה: "קודם כל, אמרתי לך, הלייפסטייל שלי, זה היה לי, מבחינתי, לוותר עליו".

דור: "היא כן היתה סופר סופר סופר קשורה אליי ברמה האנושית. הייתי הבן אדם הכי קרוב אליה בכדור הארץ, כי גם עברנו שנינו חוויה מאוד מאוד גדולה ביחד. גם אני באמת זה שתמיד הכיל אותה והיה קשוב לה, אז היא כן מאוד אהבה אותי. אבל היא לא יכלה להתחייב אליי מכל מיני סיבות. היא לא הבינה אם אני נכון עבורה, אם יש לה עתיד איתי".

אגב, הפומו הזה שאת מדברת עליו, זו נקודה סופר מעניינת. כי הרבה נשים, דוגמניות, במצבך, הרבה פעמים בדילמה הזאת, לא מדברים על זה כל כך, את פוגשת את הגבר כנראה הנכון, אז אולי הוא בלי מיליארדים או מיליונים, והוא לא חי בין יאכטות למטוסים פרטיים, והן מתקשות לוותר על זה, והן מחכות לאחד הזה שהוא גם הגבר, והוא גם היאכטה, והוא גם הכסף. והרבה פעמים הוא לא מגיע, והן מפספסות. בשלב מסוים זה כבר נהיה פתטי, ובדרך כלל האלה עם הכסף והיאכטות, הם גם לא רוצים את האלה בנות 35, מבחינתם הן כבר מבוגרות, הם בדרך כלל רוצים את בנות צעירות בגילאי ה-20, ואז הן מאוד נואשות, וכשנואשים עושים צעדים נואשים, ולהחליט להישאר כאן ולהתמסד זה צעד, שהוא כאילו אמיץ, לא כאילו, הוא אמיץ, אבל הוא כל כך קריטי וחשוב לעשות אותו, ולתפוס את זה באמצע, אם לא היית יוצאת ביציאה הזאת את לא יודעת מה היה קורה .

נויה: "אני אגיד לך מה עשה לי את הסוויץ'. יצאתי, נפרדנו ופשוט, יומיים אחרי זה, יצאתי עם שני בחורים, ששניהם היו, בדיוק אותם המיליארדרים, שהציעו ישר 'בואי תעברי איתי לגור שם, בואי זה, אני אביא לך פה, אני אביא לך שם', ולא הבנתי מה אני עושה שם. אמרתי לעצמי, אני לא יכולה, אני כנראה בחיים לא אמצא את אהבת חיי, כי בטח דור כבר ויתר עליי, למה שהוא ירצה אותי?

כל אותם אנשים וגברים שיצאתי איתם, לא העניקו לי, גם מבחינה חומרית, את מה שהוא הביא לי. זה בדברים הקטנים, זה לראות שנגמר לי הקפה השחור, זה ישר להביא לי, זה לראות שאני צריכה משהו והוא כבר יודע, יצאתי עם גברים מאוד עשירים, והדבר הכי חשוב להם, זה שאני אראה לידם במסיבה מסוימת, בחופשה מסוימת".

הם יעדיפו לקנות לך את התיק של הבוטגה ולא עכשיו לדאוג לך, באמת, שיהיה לך את הקפה שלך במקרר, וזה אומר הכל. ושוב, כמו שאמרתי, זה מהמם שזיהית את זה בתוכך וכן הלכת על זה.

נויה: "התוכנית גם עזרה לי. התוכנית, גם הפסיכולוג שלי היה שם מהמם, והוא באמת עזר לי,

 וגם היה לו את המשפט הזה 'תמצאי מישהו שתבני איתו עתיד ביחד, לא שהוא יהיה במקום אחד, ואת תהיה במקום שתמיד יהיה את הדבר הזה, את התחושה, כאילו הוא קונה אותך'. ואז, התחילה התוכנית, התחילה לרוץ. לא יודעים שדור ואני חוזרים. כשהוא חוזר, כבר התחיל כל הדרמה. ודווקא בפרק שהוא חזר, אמרנו, טוב, יאללה, נשים את כל מה שהיה בצד".

דור: "בשבועיים שלפני כן, היא נעלמה לי איך שהתחילה התוכנית, היא הפסיקה לדבר איתי.

ואני הייתי חולה רצח, כאילו ממש גססתי במיטה, ורציתי ממנה קצת תשומת לב, וכל הזמן זה, לא רציתי למשוך ממנה תשומת לב, אמרתי לעצמי, אני אקח כמה שיותר מרחק, וככה היא תחזור אליי. אבל ממש רציתי לשמוע אותה, ונויה דיברה כאילו לא הייתי קיים עבורה. ואז אחרי שבועיים, לקראת הפרק שאני עמדתי לחזור, פתאום היא התחילה לחפש אותי, ושלחה לי הודעה, כי היו ביקורות לא טובות והיא לקחה את זה קצת קשה, היא חיפשה את הנחמה הזאת ואני לא רציתי, אז סיננתי אותה ולקח לי כמה שעות לענות, וזה ממש עצבן אותה. ואז קבענו להיפגש איזה שישי אחד, היא באה אליי, ואני דאגתי לספר לה על כל הבנות שהייתי איתן, ושאלתי אותה אם גם לה יש מישהו".

נויה: "אני לא הייתי מוכנה לספר לו לגביי, ואמרתי לו אל תגיד לי אם היית עם מישהי, כי ידעתי שאם הוא יגיד לי, זה יעשה לי משהו. ואז הוא אמר 'האמת שהייתי בחתונה, והייתה איזה מישהי, וואו איך היא נראית', ואני כאילו, מה הוא עושה?".

דור: "אמרתי לה, 'כן, נראה לי שזה רציני, ותיארתי לה את הגוף שלה, ואמרתי לה, כן. וגם דוגמנית, אולי אתם מכירות'״.

נויה: "ואז ראינו את הפרק שהוא חזר ביחד, והתחלתי לבכות ואמרתי לו 'אני בחיים לא אמצא מישהו כמוך', ‏ואז התנשקנו והוא אמר לי 'תקשיבי, גם אם לא בא לך, זה הכל טוב'״.

‏דור: "במשך חודשיים אני חשבתי שזה לא רציני, מבחינתה אנחנו עוד שנייה מאורסים ואני בכלל חשבתי שעוד שניה היא תתהפך שוב".

נויה אריאלי, צילום: רן יחזקאל

החתונה בפתח: כמה שמלות?

טוב, בואו נדבר על החתונה. אתה מגיע עם הטבעות וזהו, נכון? כמו כל הגברים? 

‏נויה: "כל השיחות שלי עם המפיקה על הספקים, דור יודע את השם של האולם".

כמה שמלות את לובשת?

נויה: "שלוש שמלות, של נוי אליהו, משהו שעדיין לא ראו אני בטוחה. בוא נגיד שתהיה על זה ביקורת, באופן כללי יש עלינו ביקורת כי אנחנו גם לא מתחתנים ברבנות".

דיברת על כנות מול העוקבות שלך, והעלית איזה פוסט שמדבר על דימוי גוף, ‏האם את בהיריון או לא, רוצה לספר לי מה גרם לך לכתוב את זה?

נויה: "באופן כללי, יש המון תגובות על המראה שלי, על החזה שלי ואיך שהוא נראה ומה אני צריכה ללבוש, או מה מחמיא לי, ומה אני צריכה ללבוש כדי ש..., ויש לי המון עוקבות דתיות, וזה דווקא בא מהעוקבות החילוניות - כאילו הן מצפות שאציג מראה מושלם כי זה מה שיעלה לי את העוקבים".

זה חודר אותך?

"זה לא חודר אותי. פעם זה היה מפריע לי, אבל אם זה מה שכתוב לי בתור דמות ציבורית אז איך בחורה רגילה מתמודדת עם זה? חשוב לי להראות שהתחת שלי הוא לא כמו של קים קרדשיאן".

עוד סויסה + 1