המפגש המרגש של אור בן-דוד עם בנו

הזוכה הגדול של "האח הגדול" פגש בשעת לילה מאוחרת את בנו אימרי, ותיעד את הרגע המרגש לרשת החברתית

אור מגיע לבית ופוגש את בנו אימרי

אמש (מוצ"ש) בתום עונה ארוכה ומיוחדת ששודרה בצל מלחמה קשה וכואבת, אור בן-דוד יצא כמנצח הגדול וזכה במיליון שקלים. אחרי שהקונפטי נוקה מרצפת האולפן, והראיונות התקשורתיים הסתיימו, בן-דוד חזר הביתה ופגש סוף סוף את בנו הקטן אימרי. את המפגש המרגש הוא תיעד והעלה היום (ראשון) כסרטון לחשבונו באינסטגרם.  

"אתה אלוף העולם שלי! כל מה שעשיתי, וכל מה שאעשה - זה הכל בשבילך!" כתב בן-דוד על רקע סרטון שבו הונצח רגע המפגש המרגש עם אימרי. "אבא אוהב אותך!". 

בסרטון המדובר ניתן לראות את אימרי כשהוא רץ לכיוון הדלת, בהתרגשות וצפייה רבות, ופותח אותה כשאביו ממתין מבעדה. השניים התחבקו לקולות שמחה של בני המשפחה. "אתה יודע שהכל בשבילך?", שאל אור את בנו, ולא הפסיק לעטוף אותו באהבה. 

שעות קודם לכן העלה בן-דוד פוסט עם שתי תמונות, גם כן מהמפגש עם אימרי. "הרגע שהכי חיכיתי לו! הכל זה בשבילך, כפרה אבא! אבא שלך שרוף!", כתב אור כשברקע נשמע השיר "אלוף העולם" של חנן בן ארי. 

אור ואימרי, צילום: מתוך אינסטגרם

בן-דוד לא שכח גם את התומכים שלו, ופינה מזמנו גם כדי להודות להם על הזכייה. "אהובים יקרים שלי, אני רוצה להגיד לכם תודה", אמר. "על כל הדרך, על כל המסע, על כל ההצבעות, על כל הפרגון, על כל התמיכה. אני עדיין לא מעכל את מה שקרה היום, אבל אני מאמין שבימים הקרובים אני כבר אצליח קצת לעכל ולחזור לעצמי. אני רוצה להגיד לכם תודה, תודה, תודה. אני אוהב אתכם, יפים שלי".

נושאים חמים