אור בן דוד מגלה מה יעשה עם הכסף

אור בן דוד עדיין בהלם מהניצחון – פרידה והדר שירי חושפות את התובנות שלהן. צפו!

אור, פרידה והדר רגע אחרי היציאה מבית האח הגדול

הזוכה הטרי של "האח הגדול" אור בן דוד יצא מבית "האח" אל העולם החיצון, ואיתו שתי הדיירות הבולטות, פרידה עוזיאל והדר שירי, שלכולן יש הרבה מה להגיד. צפו בראיונות!

אור בן דוד: תודה לשם על הכול

ניר פקין תפס את הזוכה הטרי, אור בן דוד, רגע אחרי שיצא מבית "האח הגדול", והוא, כמו שצפינו, עדיין בהלם מוחלט. "אני עדיין בהזיה", הוא אמר בראיון, "אני לא כזה יודע מה קורה פה עכשיו". בן דוד, שעמד להדחה הכי הרבה פעמים בעונה, הופתע מהניצחון שלו: "מעולם לא חשבתי שאני אנצח ותודה רבה לשם, תודה תודה תודה על הכול".

לגבי המריבות והוויכוחים בבית, אור עמד מאחורי כל מעשיו: "אם הייתי מצטער על משהו, כנראה שלא הייתי מגיע לאן שהגעתי וגם לא הייתי זוכה". ומה לגבי התוכניות לעתיד? הוא חשף שהצעד הראשון יהיה הכנסת ספר תורה.

פרידה עוזיאל: המקום השני זה לא מובן מאליו

פרידה עוזיאל, שסיימה במקום השני, גם היא לא נשארה אדישה: "מאות אלפי אנשים עצרו את החיים שלהם בשביל להצביע שאני אגיע למקום השני, וזה כבוד גדול". על הזוגיות עם דיג'יי נשאלה אם זה פגע לה בהתקדמות בעונה, והיא השיבה בכנות: "אני בן אדם טוטאלי. כשאני אוהבת אז אני מאוד אוהבת, האם זה דבר רע?"

ומה לגבי העתיד של הזוגיות? עוזיאל מתבדחת: "ממשיכים לריב..."

הדר שירי: מחכה לחיים האמיתיים

גם הדר שירי יצאה מהבית עם מחשבות על מה שהיה ועל מה שיהיה. "אני שמחה לצאת, מתה להבין מה הולך בעולם", היא אומרת. כשהתייחסה לשינוי שעברה במהלך העונה, אמרה שהיא נכנסה "מאוד מאוד פלפלית" ואפילו עוקצנית, אבל בהמשך משהו נסדק בה והתגלה צד יותר רך.

ומה לגבי הרומנטיקה? הדר שיתפה שהיא לגמרי בעניין של יהב, אבל שמרה את הקלפים קרוב לחזה: "אני שרופה לו על החיים. כשיהיה משהו לעדכן, אעדכן."

נושאים חמים