"לראות את הבת שלי חשופה לא היה פשוט"

רגע לפני גמר "האח הגדול" שישודר הערב (מוצ"ש) ברשת 13, האימהות של פרידה והדר מספרות מדוע מגיע דווקא לילדות שלהן לזכות. חלק ב'

פרידה עוזיאל והדר שירי מ"האח הגדול". צילום: רן יחזקאל

גמר "האח הגדול" ישודר הערב (ש'), ואי אפשר לדבר על הפיינליסטים בלי לשמוע מה האימהות הגאות שלהם אומרות. אחרי שהאימהות של אור יוסי ונועם שיתפו בתחושות שלהן, קבלו את החלק השני בסדרת הראיונות הכי כנה שתקראו, עם האמהות של הדר שירי ופרידה עוזיאל.

"פרידה היתה פרידה ותצא פרידה"

"פרידה שלי היא ילדה של אהבה. במשך כל העונה היא נתנה מעצמה, ושמה את הלב שלה על השולחן", אומרת חנה, אמה של פרידה. "היא לא התביישה להראות חולשה ולטעות, לא התביישה לעמוד על שלה, צחקה, רקדה, שמחה, ריגשה, העבירה מסרים חשובים לבנות והשפיעה עליהן מאוד. היא היתה שם בשביל כל הדיירים ותמיד היתה הראשונה לעזור ולחבק.

"הייתי מאוד גאה במה שראיתי על המסך. ראיתי את פרידה שלי. בכל מקום שאלו אותי על פרידה, בכל מקום באו לחבק, סיפרו לי כמה שאוהבים אותה. היא תהיה בשוק מכמות האנשים שאוהבים אותה. אני כל היום מדברת עם מעריצים וקוראת מה שהם כותבים לי. בנתיבות פרידה גאוות העיר. זו תקופה אינטנסיבית אבל עם מלא גאווה. פרידה היתה פרידה ותצא פרידה, אבל אין לי ספק שהיא מאוד התחזקה. היו לה שם חוויות לא קלות, אבל היא גילתה כמה עוצמות יש לה, וכמה היא יכולה להיות אהובה ומעוררת השראה. היא באה קצת בחששות, וברגע שהבינה שהיא חזקה - השמיים הגבול בשבילה".

פרידה עוזיאל, צילום: קוקו

"הדר למדה איך להתמודד עם סיטואציות קשות בלי לוותר"

"הבת שלי הראתה עוצמה, כנות, ולב ענק לאורך כל העונה", אומרת מיכל, אמה של הדר שירי. "היא תמיד נלחמה עבור הערכים שלה, נשארה נאמנה לעצמה ולא ויתרה גם כשהיו רגעים קשים. מגיע לה לזכות, כי כל מה שהצופים ראו על המסך נבע אך ורק מאמת פנימית. היא הצליחה לגעת בלבבות של הרבה אנשים עם החום והאנושיות שלה. אני חושבת שהבת שלי עברה תהליך משמעותי של העצמה וצמיחה אישית. היא למדה איך להתמודד עם סיטואציות קשות בלי לוותר, איך להישאר רגועה גם כשהדברים לא הלכו כפי שציפתה ואיך לבנות קשרים עם אנשים מאוד שונים ממנה. זה ניכר בכך שהיא הפכה להיות יותר בטוחה בעצמה, יותר חכמה ורגועה, והיה מרגש לראות את ההתפתחות הזו על המסך.

"זו היתה תקופה מאוד אינטנסיבית עבורי כאמא של הדר. לעקוב אחרי הבת שלי, כשהיא חשופה מול כל כך הרבה אנשים, לא תמיד היה פשוט, במיוחד כשאני רואה אותה מתמודדת עם קשיים. אני כל כך גאה בה על איך שהיא ניהלה את עצמה בסיטואציות השונות. זה חיזק אותי לראות אותה מתמודדת עם האתגרים ואני חשה גאווה עצומה על כל צעד שהיא עשתה".

הדר שירי, צילום: מיכה לובטון

נושאים חמים