"אני יודעת מי הבן שלי. עכשיו כולם יודעים"

רגע לפני גמר "האח הגדול" שישודר במוצ"ש הקרוב ברשת 13, אימהות הדיירים משתפות בתחושות שלהן, ומדוע מגיע דווקא לילדהן לזכות. חלק א'

נועם מדר, אור בן דוד ויוסי פריאנטי. צילום: ערן לוי

הגמר של "האח הגדול" מתקרב, ואי אפשר לדבר על הפיינליסטים בלי לשמוע מה האמהות הגאות שלהם אומרות. קבלו את חלק א' בסדרת הראיונות הכי כנה שתראו - עם האמהות של אור, יוסי ונועם (מחר: פרידה והדר).

"כולם מכירים את האמת של אור"

"לאור מגיע לזכות העונה כי הוא נכנס לחוויה הזו עם האותנטיות והאמת שלו ודבק בה לאורך כל הדרך" אומרת יפה, אמא של אור בן דוד. "כאימא הגעגועים אליו היו עצומים, שמחת החיים שלו בבית היתה חסרה כשהוא לא היה. התהליך שהוא עבר בבית, שהוא למד להקשיב ולהכיל יותר דעות שונות משלו, ולנהוג באיפוק וקבלת האחר גם בזמן לחץ. אני מאחלת לו את כל ההצלחה שיש, סומכת עליו בעיניים עצומות. אני יודעת מי זה הבן שלי, ועכשיו גם כולם יודעים".

אור בן דוד, צילום: רן יחזקאל

יוסי נשאר יוסי – גם בטלוויזיה

"יוסי נכנס יוסי והוא הולך לצאת כיוסי", אומרת קארין, אמא של יוסי פריאנטי. "הוא מתחילת עונה ועד היום נשאר אותו אדם בדיוק כמו שהוא בבית. ביוסי ניתן לראות את הלב שלו ואת האדם הטוב שהוא, שלקח את המינוסים בחייו וניתב אותם לדרך הכי טובה שיכולה להיות עבורו. ניתן לראות את דרך הארץ שלו ואת הרצון להשכין שלום ואחווה. לא אשקר שבהתחלה לא היה פשוט עם הטוקבקים, היד הקלה על המקלדת זה דבר נוראי. בתור אמא שאומרים דברים על הילד שלך, את נהיית לביאה ורוצה להילחם על שמו הטוב.

"עם הזמן הבנתי שזה העולם ויש שיאהבו, ויש כאלו שלא. היום אני הולכת בראש מורם, בלוד ובכל מקום שאני הולכת אליו, כולם באים מחבקים אותי ומייחלים לנצחון של יוסי.

"התהליך שיוסי עבר זה תהליך הפתיחות. יוסי שאני מכירה זה יוסי שתמיד מקשיב לכולם, ולפתע ראיתי ב"האח" את הפתיחות שלו, ממש כמו בצל שקילף את השכבות שלו והוא דיבר על כל מה שהיה חבוי בו המון שנים. היום אני יכולה לראות שיוסי פתוח יותר ומבין שלדבר ולהיות רגיש זה יותר יפה מהכל".

יוסי פריאנטי, צילום: רן יחזקאל

נועם, דוגמא לכולם

"זו היתה עבורי תקופה אינטנסיבית ביותר, חוייה עוצמתית שקשה לתאר אותה", אומרת נילי, אמו של נעם מדר. "תקופה בה הכרתי צדדים אחרים, ולעיתים חדשים, של נועם. לראות אותו כל היום מול המסך ריגש אותי כל פעם מחדש והסב לי ולמשפחה גאווה גדולה. נועם צריך לזכות כי הוא מהווה דוגמא חיובית לכולם בגישה המיוחדת שלו, ברגישות לזולת בערכים ואומר את מה שהוא חושב בדרך מכבדת ונעימה. נועם עבר תהליך של התבגרות, הוא יודע לעמוד על העקרונות שלו גם כאשר זה לא תמיד קל עבורו ותמיד כנה ואומר את אשר על ליבו בצורה מכבדת".

נועם מדר, צילום: רן יחזקאל

נושאים חמים