"אני יודעת מה הולך לקרות לפרידה והדר"

פיינליסטית וזוכת העונה ה-12 של "האח הגדול" הביעו כל אחת בחשובנה ברשת את תמיכתן במועמד המועדף עליהן לזכייה. תצליחו לנחש מי מבחינתן צריך לקחת את המיליון?

בר מסיברה את הבחירה שלה

אמש (רביעי) נחשפה זהותם של חמשת הפיינליסטים שהגיעו לקו הסיום בעונה הנוכחית של "האח הגדול": פרידה עוזיאל, אור בן-דוד, נועם מדר, הדר שירי ויוסי פריאנטי. בפוסט של העיתונאי ערן סויסה שהודיע על זהותם של הדיירים שהגיעו לגמר, הביעה זוכת "האח הגדול" טליה עובדיה את תמיכתה בדייר המועדף עליה לזכייה. היום (חמישי) הצטרפה אליה הפיינליסטית באותה עונה, בר כהן, ושיתפה גם היא בדייר שמבחינתה צריך לצאת כמנצח. 

בתגובה שכתבה עובדיה בפוסט באינסטגרם, היא אמנם הביעה את אהבתה הרבה לדיירת מסוימת, אך למרות זאת בחרה במועמד אחר כזוכה הגדול שלה. "מאוהבת בפרידה, אבל יוסי הזוכה שלי!!!", הכריזה בנחרצות.

המנצח של טליה עובדיה, צילום: מתוך אינסטגרם

כזכור, בדיוק לפני שנתיים, עובדיה יצאה מבית "האח הגדול" כמנצחת הגדולה של העונה שבה השתתפה. חוץ ממיליון השקלים שגרפה לכיסה, היא מצאה בתוכנית גם את החצי השני שלה, כשכבשה את ליבו של הדייר שחף רז. אחרי שהעונה הגיעה לסיומה, השניים המשיכו את הקשר הרומנטי, צלחו את מבחן המציאות המאתגר, ואף נישאו לפני שלושה חודשים, באביב האחרון. 

טליה עובדיה ושחף רז ביום חתונתם, צילום: עידן חסון

היום בר כהן פתחה את המצלמה וסיפרה על המועמד שלה לזכייה. "אור בן-דוד הוא הזוכה שלי, תאהבו או לא - אני אוהבת. אחוות בבונים, אבל טון של לב ונשמה. וכן, גם אם יוסי יזכה אני אשמח, אני שרופה עליו!", הבהירה. "אבל הדרך שאור עבר ב'האח' בעיקר עם עצמו זו דרך שלשמה נכנסים בעיניי ל'האח'". לאחר מכן הרחיבה את ההסבר. "מבחינת העניין הכספי אני רוצה שהבנים ייקחו. מבחינתי אור או יוסי, זה אותו דבר. מי שמהם שייקח את הכסף - אני הכי אשמח בעולם. אני יודעת שהבנות כבר ניצחו, אני יודעת מה הולך לקרות איתן בחוץ".

בר כהן בכניסה לבית "האח הגדול". ממחזרת לוקים, צילום: קוקו

נושאים חמים