"מתנשאת": כוכבת "האח" על התאונה

הסרטון שהופץ ברשת החברתית בו תועדו כוכבות "האח הגדול" רגע אחרי התאונה הובילו למבול של תגובות נגדן. כעת שרי מתייחסת לעניין ומציגה את הצד שלה

אמילי קופר ועינב שרי בזירת התאונה. צילום: ניר פקין

עינב שרי פרסמה היום (רביעי) את הצד שלה בנוגע לסרטון שפורסם ב-For Real אחרי שהיתה מעורבת בתאונה עם אמילי קופר. השתיים תועדו כשהן מתעלמות תחילה מהצלם שנכח במקום, ובשלב מסוים מפגינות כלפיו חוסר סבלנות.

"בסרטונים יצאת מתנשאת", נכתב לשרי, שבחרה להגיב באופן נרחב. "אז כמו שכולם ראיתם, אמילי ואני עברנו תאונה קטנה, אבל אנחנו בסדר וזה הכי חשוב. אחרי התאונה, כשהבנו שכולם בריאים, ניסינו להמשיך הלאה, אבל הרכב נתקע. בזמן שניסינו להתקשר לעזרה, אדם הגיע למקום, התחיל לצלם אותנו מהסמארטפון שלו והציע לאמילי לקרוא לי כדי שיהיה 'פריים טוב'. זה מה שהיה חשוב לו לעשות ברגע שראה שעשינו תאונה ואנחנו מבוהלות, להוציא פריים טוב. זה פשוט הרגיש לנו מוגזם, מזלזל, ופשוט לא מתאים ולכן הגבנו כמו שהגבנו".

עינב שרי מסבירה, צילום: מתוך אינסטגרם

תיעוד מהצד שלה

בהמשך שרי התייחסה לסיטואציה מדוברת. "בסרטון יכלו לראות בדיוק מתי הוא מצלם את אותו וידאו, שהופץ לכולכם בו אנחנו יוצאות 'מתנשאות'. תאמינו לי, שהדבר האחרון שרציתי להתעסק בו שניה אחרי שעשינו תאונה ואנחנו עדיין בהלם זה להתמודד עם בן אדם שאומנם זאת העבודה שלו, אבל לא בכל מחיר. לפחות מבחינתי".

ואכן, שרי העלתה לסטורי תיעוד מהצד שלה, בו היא הנציחה את חילופי הדברים עם הצלם, בו ניתן לראות שהשלושה מתווכחים כשעינב ואמילי דורשת מהצלם להניח להן.

נושאים חמים