"שלא תעזי": אימא של דיג'יי נגד גולשת

גולשת טוענת כי מרים לוי, אימא של כוכב " האח הגדול" תקפה אותה ברשת ושלחה לעברה איום. "האימא והבנים מקללים בלי סוף", אמרה לנו בשיחה שקיימנו איתה

דיג'יי שארפ. צילום: באדיבות רשת 13 ואנדמול שיין ישראל

אחרי סערת המתקפה על פרידה עוזיאל, גולשת שחברה באחת הקבוצות של "האח הגדול" בפייסבוק פרסמה פוסט שבו הציגה הודעות ששלחה לה לכאורה מרים לוי, אימא של דיג'יי שארפ, בהן היא תוקפת אותה ומאיימת עליה. בשיחה עם For Real סיפרה הגולשת כי גם אח של דיג'יי, אופק לוי שארפ, הצטרף למתקפה עליה, איים ועלב בה.

"גברת שארפ, האימא המהוללת של דיג'יי, שולחת לי הודעות בפרטי. תבינו איזו משפחה נוראית! אני מקווה שפרידה תעיף את השחקן שנכנס על הגב שלה, והרס לה את העונה!", כתבה הגולשת מעל צילום מסך של ההתכתבות המדוברת עם לוי.

הפוסט שכתבה הגולשת,

"גברת וקנין, שלא תעזי לדבר על דיג'יי, כדאי לך. בעזרת השם, וחמסה עליו. את מהרצליה, קנאית. לא מתאים לך לגור שם", כתבה לוי לגולשת בפרטי. "צילמתי את האיום שלך", השיבה לה הגולשת. "לא איימתי. אמרתי את האמת. אל תדברי על דיג'יי, אחרת אתבע אותך ואת תצטרכי לתת דין בבית המשפט. תמשיכי לצלם", החזירה לוי.

בשיחה שערכנו עם הגולשת, היא אמרה: "האימא והבנים שלה מאיימים ומקללים בלי סוף. מאיימים בתביעות לכל מי שרק כותב נגד דיג'יי. גם אופק, הבן שלה, קילל אותי".

אוספים חומר על הגולשים

הגולשת שלחה לנו גם צילומי מסך של המשך ההתכתבות עם לוי."גם זה צולם והתביעה תהיה לך. תמשיכי", כתבה הגולשת ללוי. "לא פוחדת. חסר לך כסף. לי ולבנים שלי יש מלא חומר עלייך", השיבה מרים.

אותה גולשת, שלחה לנו גם צילום מסך של תגובה תקיפה שכתב לה אופק לוי, אח של דיג'יי. "אל תדאגי. אנחנו נתבע לך את הצורה" איים. "אספנו מספיק חומר על הפרצוף המכוער שלך!".

אח של דיג'יי תוקף את הגולשת, צילום: מתוך פייסבוק

נושאים חמים