פרידה: "המשפחה שלו לא אוהבת"

בשיחה מחדר "האח" פרידה עוזיאל חושדת שהמשפחה של בן זוגה דיג'יי שארפ לא מחבבת אותה, ואת הקשר הרומנטי שלהם

פרידה חושדת

בסוף החודש האחרון הבאנו לכם כאן דברים קשים שכתבו אימא ואח של דיג'יי שארפ, מרים ואלמוג לוי, על בת זוגו, פרידה עוזיאל. הערב (חמישי) בפרק "האח הגדול" ישאלו קרובי משפחה את הדיירים שאלות. שאלה אחת שהופנתה דווקא להדר שירי מצד אח של דיג'יי, ערערה את הכוכבת וגרמה לה לחשוד שהסביבה הקרובה של אהובה לא בעד הקשר שלהם.

"קצת לא הבנתי למה אח של דיג'יי שאל את הדר כי היא מכירה אותו מבחוץ, וגם אני מכירה אותו מבחוץ" ציינה פרידה בשיחה עם "האח הגדול". עוזיאל השתדלה באותה שיחה לא לתקוף את המשפחה או לצאת נגדה, אלא להפנות את החיצים כלפי עצמה. "ואני דווקא מכוונת את זה אליי. אני לא מאשימה. אני אומרת 'וואו, כנראה אני ממש לא בסדר'". כש"האח הגדול" שאל את פרידה מדוע זה אומר שהיא לא בסדר, השיבה: "כנראה הם לא אוהבים. אולי הם לא אוהבים את זה כי אם הם היו אוהבים את זה, הם היו שואלים אותי".

פרידה עוזיאל, צילום: מתוך האח הגדול, ערוץ 26

נזכיר כי לפני כשבועיים פרסמנו כאן תגובות קשות במיוחד שכתבו אימא של דיג'יי ואח של דיג'יי ברשתות החברתיות. "השם לא אוהב חשפניות, ודיג'יי צנוע"' , כתבה מרים לוי."פרידה פוחדת שדיג'יי יקח את המיליון, ויש לו סיכוי גדול", הוסיפה. "נשמה טהורה? לא מספיק בשביל לזכות. איפה הדוגמה היפה לבנות ישראל? אף אימא לא רוצה לראות את הבנות שלה מנענעות את התחת מול כל המדינה ומתעלקת על דיג'יי כל היום. 'כמה אתה אוהב אותי? והאם אתה אוהב אותי?'", ציטטה כביכול את עוזיאל. "אף אימא לא רוצה כלה כזאת. קחו אותה לבנים שלכם", סיכמה.

מי שהצטרף למתקפה על פרידה בזירה אחרת אמנם, באינסטגרם, היה אח של דיג'יי, אלמוג לוי. "ממתי גבר אמור לשלם שכר דירה? העצמה נשית בטוסיק המזויף שלך!", כתב בפורום "האח הגדול". "חסרת ביטחון שדורשת צומי. איף, יא מעייפת", הוסיף כמה דקות לאחר מכן.

נושאים חמים