אור או פרידה? מודחי "האח" בוחרים

ביקשנו מדיירי "האח הגדול" בעונה הנוכחית לבחור את הדייר שלדעתם הכי ראוי להגיע לגמר. מי בחרה בפרידה? האם חיים בחר במלאני? ומה יהיה עם יוסי? צפו בסרטון!

בוחרי האח הגדול בוחרים למי מגיע כרטיס לגמר

הערב (ד'), ב"האח הגדול", עשרת הגדולים השוהים בבית יבחרו את הדייר שיקבל כרטיס לגמר הגדול שייערך ב-21 לספטמבר. על פי סקר גולשי "ForReal'', הדייר שיתפוס את המקום בגמר הוא אור בן דוד.

ביקשנו ממי שמכירים את הדיירים הכי טוב, מודחי העונה, לבחור למי הם מעניקים כרטיס כניסה לגמר. והתוצאות? מפתיעות במיוחד. צפו בסרטון 👆!

מה בחרו הדיירים?

קורלי לרוסה: "אם אני צריכה לבחור אחד שהכי מגיע לו – זאת החברה שלי פרידה. למה אתם שואלים? מהרגע שפרידה ירדה במדרגות, היא היתה פרידה. הצבע, האופי והאהבה שלה. היא לא התביישה לבכות, לכעוס להתאהב, להגיד ולהתאכזב לא פעם אחת ולא פעם שנייה ובואו נתפלל שגם לא פעם שלישית. פרידה נשארה נאמנה לעצמה עד הסוף. היא ידעה לשים בצד גם כשפגעו בה וגרמו לה להרגיש הכי קטנה שיש, היא ידעה לבוא להקשיב להתנצל ולנסות. בעיניי זו גדולה, ומגיע לבחורה הזו לשבת בגמר, ולא רק כי היא היתה חברה בשבילי".

קורלי לרוסה, צילום: רן יחזקאל

אמילי קופר: "את כרטיס הכניסה לגמר אני מביאה לאור והדר, החברים הכי טובים שלי בבית מאז ומתמיד. שרופה עליכם, מתגעגעת ומגיע לכם הכי הרבה בעולם".

אמילי קופר, צילום: רן יחזקאל

אורית טנג'י: "כמובן שלאור, הנשמה של הבית. הוא בחור אותנטי, מצחיק, רגיש ושמח. אור הביא אור לבית, אם אור לא היה, לא היתה עונה. ראינו את התהליך שהוא עבר, שאף אחד מהדיירים לא עבר שום דרך. לפי דעתי מגיע לאור על זה שהוא היה נאמן לחברים שלו, הוא מעולם לא ריכל עליהם מאחורי הגב. להפך, הוא חבר אמיתי. אז אני, מלכת אנגליה, אומרת שלך אור מגיע המיליון ובעזרת השם, אתה תיקח את המיליון".

לירון טנג'י: "הדייר שחייב וצריך לקבל כרטיס לגמר זה כמובן אור בן דוד. הדייר שעבר את השינוי הכי משמעותי בבית מתחילת העונה ועד סופה. אנשים שבהתחלה לא היו בעדו היום רוצים שהוא יזכה. אור הוא הדייר הכי אמיתי והכי אותנטי בבית. הכי נאמן לחברים שלו שידע להגיד את הדברים לטוב ולרע. מעבר לכך, בסוף 'האח הגדול' נגמר וחוזרים לחיים האמיתיים, לאור יש ילד קטן בבית, הוא חי עם אמא שלו לבד, הוא עוזר לה והוא ילד נפלא ומדהים. אני חושבת שאור צריך להיות בגמר ולזכות".

אורית ולירון טנג'י, צילום: אינסטגרם

חיים טוויטו: "אני חושב שהדיירים שהכי ראויים לקבל כרטיס כניסה לגמר הם דני, אור והדר. הם היו הדיירים הכי בולטים העונה והכי אמיתיים. הם נתנו את דעתם מול כולם ולא פחדו מאף אחד. לדעתי זה למה הם הכי ראויים".

חיים טויטו נכנס לבית "האח הגדול", צילום: מיכה לובטון

בן אדם: "אני חושב שכרטיס לגמר מגיע לאור בן דוד, הפתעת העונה מבחינתי. בימים הראשונים הייתי בטוח שאנחנו נהיה התנגשות בלתי נגמרת – אבל הוא הפתיע אותי והוא הצליח להקשיב ולקבל דעה אחרת ממה שהוא האמין וחשב עד אותו הזמן שבו נפגשנו. הוא הצליח לפתוח את הראש, להקשיב ולהכיר במציאות קצת שונה ממה שהוא האמין בה והצלחנו להפוך להיות חברים, להיקשר ואני בטוח שנהיה בקשר גם אחרי. אני חושב שאור הצליח לעשות שינוי מאוד גדול במהלך העונה ומגיע לו כרטיס לגמר".

בן אדם, צילום: רשת 13

עוד במסגרת התוכנית, "האח הגדול" יפגוש את ״הישרדות״ במשימה מיוחדת, ושתיהן יחד ישודרו מול גמר ״רוקדים עם כוכבים״ שישודר בקשת 12.