צפו: כוכבת "חתונמי" חוגגת לפני החתונה

בת-אל לוי, משתתפת העונה השנייה של ריאליטי השידוכים ערכה הפרשת חלה, ימים ספורים לפני חתונתה עם כוכב "האח הגדול"

בת-אל לוי חוגגת לפני חתונה

כוכבת "חתונמי" בת-אל לוי שכיכבה בעונה השנייה של "חתונה ממבט ראשון", תתחתן בשבוע הבא, ב-9 בספטמבר, עם יוצא "האח הגדול" דיוויד דימוס. רגע לפני שתעמוד מתחת לחופה, היא ערכה הפרשת חלה מושקעת במיוחד.

כזכור, ב"חתונמי" לוי שודכה ליוגב אלקיים, חיבור שכשל במבחן המציאות. למרות שבפרק סיום העונה השניים קיבלו החלטה להמשיך את הזוגיות, הם נפרדו לאחר מכן.

בת אל לוי ויוגב אלקיים ב"חתונה ממבט ראשון", צילום: יוסי קרסו

באוקטובר בשנה שעברה דימוס הציע נישואים ללוי, כשכרע ברך ושלף טבעת. כשלושה חודשים מאוחר יותר, היא שיתפה תיעוד מההצעה בחשבונה באינסטגרם וכתבה: "יומיים לפני האסון שפקד אותנו כעם (הכוונה היא ל-7 באוקטובר) התארסנו ולא הספקנו לחגוג כמו שצריך. בהודיה שלמה לבורא עולם, רצינו לחלוק את האור האישי שלנו, ולתת תקווה לכל מי שצריך אותו".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Bat El Levi (@bel_archdesign)

בסדרת סרטונים שהועלו לרשת ממסיבת הפרשת החלה של לוי ניתן לראות תחילה את ההשקעה באירוע. במקום הוצב שלט ענק עם הכרזה: "מסיבת הפרשת החלה של בת-אל לוי", לצד ברכת "בואי כלה". המקום קושט בבלונים בצבעי לבן וזהב ובכדים ופמוטים בצבעים זהים. בסטוריז הנוספים תועדה בת-אל כשהיא רוקדת לצלילי השיר "הזמנה לחתונה", כששניות לאחר מכן הצטרפה אליה לפיזוזים ולחיבוקים כוכבת העונה השלישית של "חתונמי" רוני לוי. מזל טוב!