משפחת דיג'יי נגד פרידה: עולים שלב

אהבה או מלחמה? קרב ההאשמות באינסטגרם בין משפחתו של דיג'יי לחברים של פרידה עולה מדרגה

דיג'יי ופרידה בבית "האח". צילום: מתוך "האח הגדול" רשת 13

הסכסוך בין המשפחה של דיג׳יי שארפ לחברים של פרידה עוזיאל עולה מדרגה. מנהלי עמוד האינסטגרם של דייר ״האח הגדול״ המשיכו בקו המלחמתי של הימים האחרונים.

כשנשאלו מנהלי העמוד של שארפ על הסכסוך, הגיבו כך: ״התחלנו את הקשר ברוח טובה ובאמונה שאנחנו צועדים יד ביד, בתמיכה מלאה בזוגיות של דיג'יי ופרידה. אך למרבה הצער, הדברים השתנו במהירות, וכבר למחרת משפחתה של פרידה הלכה לקרוא לה להתרחק מדיג'יי. 

מתוך האינסטגרם של דיג'יי שארפ,



"בנוסף, נתקלנו בגל של תגובות ופוסטים רעילים, שנראה כי הם חלק ממסע יחסי ציבור שנועד לקדם את פרידה ולהכפיש דיג'יי. חיפוש קצר העלה שמאחורי הקמפיין עומדים שני אנשי יחסי ציבור מנוסים, שאחד מהם אף ניהל בעבר את הסושיאל של יובל מעתוק, דיירת מהעונה הקודמת״.

החברים של פרידה מגיבים

מחבריה של פרידה נמסר: ״אנחנו לא יודעים באיזה מסע הכפשות מדובר. מה שיפה ברשת שהכל שקוף ומעולם לא ירדנו לרמה נמוכה שראינו דווקא במקומות אחרים. מעבר לכך, אף אחד לא צריך להתבייש במקום עבודתו, במשרד יחסי ציבור או פרסום. החברים של פרידה עובדים עבורה מכל הלב 24/7. מבקשים מקרוביו של די-ג׳יי להפסיק לקרוא לפרידה בשמות גנאי ולרדת לחיינו האישיים ללא סיבה. אתם לא מכבדים את די-ג׳יי״.