"אני רוצה אישה, בא לי לנגוע באישה"

אור בן-דוד מ"האח הגדול" מפריך את השמועות ובדרך מסתבך עם הקהילה הגאה

אור בן-דוד משתף בכמיהה שלו לאישה

המתמודד אור בן-דוד נכנס לבית "האח הגדול" כרווק, ולא ניהל לאורך כל החודשים ששהה בבית זוגיות או מערכת יחסים רומנטית, מה שגרר ברשת גם שמועות עקשניות לגביו בקשר לנטיותיו המיניות. היום (שני) הוא ערך שיחה עם שתי דיירות אחרות, פרידה עוזיאל ומיכל מושיוב במהלכה חלק בכמיהה שלו למגע נשי, התייחס לאטרקטיביות הגברים בבית, וגם מעד בלשונו כשהגדיר את החברה הטרנסית שלו "קוקסי".

בתחילת השיחה אור שיתף ברצון שלו במגע ובנוכחות של אישה. "סליחה, אני רואה גוף של אישה מולי אני אומר 'וואו, וואו'. אמיתי". לאחר מכן עבר לדבר על מראה הגברים בבית. "עכשיו, אין לי בעיה, יש הרבה גברים חתיכים. הנה אחד החברים שלי פה, אחד הגברים הזבורים. לא קשור, אבל אין עניין! אני רוצה אישה, להריח אישה, בא לי לנגוע באישה".

למרות שנכנס כרווק לבית "האח", מיכל הזכירה במהלך השיחה שם של אישה. "ניצן, ניצן, עוד שלושה שבועות, בעזרת השם", אמרה. "וואה עליה", התלהב אור. "צריכה לקחת חמוציות מעכשיו", קרצה פרידה.

בהמשך סיפר בן-דוד על חברה טרנסית שלו. "יש לי חבר/ חברה שהיא קוקסי", אמר. פרידה מיד תיקנה אותו: "טרנסית". אור התעקש: "קוקסי!". עוזיאל לא ויתרה: "טרנסית! מה זה, קוקסי? לא יפה!". אור לא השתכנע: "מה זה לא יפה? ככה קוראים לזה!", עמד על כך כשפרידה ניסתה להסביר שוב: "לא, אתה לא יכול להגיד את המילה".

חשוב לציין כי בן-דוד הביע במהלך התוכנית את תמיכתו בקהילה הגאה, במאבקה ובמצעדי הגאווה. מתוך כך, יש להניח כי דבריו נאמרו מתוך בורות וחוסר ידע, ולא מתוך כוונה לפגוע.